20 Ağustos 2024

YORUMLAMASI HEM ZOR VE KOLAY FOTOĞRAF...

---Asıl muhatapların anlayamadığı ya da anlamak istemediği problemleri bir bilene aktardığınızda işte böyle görüntüler oluşur. Bana göre asıl önemli husus neye mal olursa olsun, işini yapmayıp hep sümen altına sürenleri, asıl yetkiliyi bulduğunuzda cesurca aktarmak olmalıdır. Zarar görsenizde bunun keyfini hiç bir dünya nimetinde tatamayacaksınız.
---Durumu izah eden benim. Beni dikkatle dinleyen dönemin Ordu Valisi.
---Sol tarafta dönemin Kumru ve Fizme Belediye Başkanı
---Vali Beyimizin arkasında dönemin Kumru Milli Eğitim Müdürü
---Hemen onun sol tarafında dönemin Ordu Milli Eğitim Müdürü
--Vali Beyimizle benim aramda Fatsa Kaymakamı ve dönemim Kumru Kaymakam Vekili...
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...