20 Ağustos 2024

DÜN BİR YÜZSÜZ KİRLİ ELİNİ UZATTI VE BU VESİLE İLE OMURGASIZLARI GÖRMEK TE NASİP OLDU

Bu gördüğünüz Dokuz(9) fotoğraf 24 Kasım 2016 tarihinde öğretmenler günü proğramında Kumru'da çekildi. Burada emekliler dail 800 (sekizyüz)kadar milli eğitim personeli var. Ve bu masalara konulmuş 800 (sekizyüz öğretmen ve milli eğitim çalışanının isimleri yazılmış TENEKEDEN PLAKETLER var...Bu plaketlerden biri de bana ulaştırıldı.
---Bizim KUMPSACI CÜCÜĞÜ bu proğrama davet edilmemiş. Uzaktan payleştığım bir fotoğrafı görünce BENİ YILIN ÖĞRETMENİ SANARAK Kumru Belediyesinin sayfasında isimimi yazarak küfürler yazarak bir yazı kalem almış. Civcivlerine de küfür etmeleri için talimat vermiş..Hav havlar da talimatı yerine getirmişler yazdıkları yorumların altına da #kumpacılaryalnızdeğildir ifadeleri kullanmışlar.
---Sonuç mu ben SÜRGÜN...

--Bu gördüğüz emekliler dahil ve tüm 800 plaket alan BU PLAKET bize de verildi DİYEMEDİLER...
---nE Mİ oldu?
--Kumpascı Başı nanay..
--Yerini ve konumu koruyamayan sümüklü sümsüklüve devam...
---Ah suskunlar ve küfür edenler...Hergün dökülüyorsunuz...
--Rabbim beter etsin hepinizi...
--Kumpascı başı dün bana kirli elini üzattı...Tüküreyim o kirli eline...
BANA ÖDÜL VERİLMEDİĞİNİN ŞAHİTLERİ VE HERKESİN ALDIĞI TENEKELERİ "BİZ DE ALDIK" DİYEMİYEN SUSKUNLAR TOPLULUĞU..









.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...