Ömrün yarısı uyumakla geçiyor.
Bir kısmı gezmek ve çalışmakla bitiyor.
Mutluluk ararken ömür tükeniyor.
Bu alemdekiler almış telefonu eline dolanıyor
Kimisi koşuşturuyor ileri geri
Bazıları akşamlara kadar kahvelerde
Bir başkaları sabahlara kadar meyhanelerde
Kimi almış sazı eline
Yavaşça vuruyor sazın tellerine
Mutlu olmak için mırıldanıyor gene
Arayıp duruyor mutluluk nerede
Kim kayıp etmiş mutluluğu
Arayıp bulalım hep onu
Zengin,fakir,hüzünlü yada sevinçli
Hep dertlerimizle mutluluğu arıyoruz.





