Tarihi eserleriyle tanıdığınız İstanbulda neler oluyor.İstanbul İstanbul olalı böyle duruma düşmemiştir.Her şeyin azalmaya başladığını görüyor gibiyim.Bu sadeceİstanbul’da mı? Hayır;Cennet vatanımızın bir çok şehirlerinde bunu hissetmek ve görmek mümkündür.Biraz gerilere gittiğimizde Osmanlı dönemindeki bir yaşantı dan örnekler verecek olursak; Bir tücçar yada bakkal sabahleyin siftahını yaptığında ikinci müşteri,3.cü müşteri ihtiyacını aldığında,şu komşu bakkalım siftahını yapmadı.Git ihtiyacını ondan al.Dediği günler geride kaldı.Sabahleyin camiye namaza gelmeyen bir kişi için ,niçin gelmedi .Acaba hastamı oldu.Bir sıkıntısı mı var.Diye merak edilip,ziyaretine gidildiğini biliyorsunuz.Bu gün bunların bir önemi varmı diyenleriniz olacak mı?İster olsun ,ister olmasın.Bir çok ünlülerin yaşadığı ve gittiği bir memleket ne hale gelmiş.O ünlüler hakkında neler yazıldı.Neler bırakıp gittiler.Biz bunlara ne kadar sahiplendik.Onların çizgisinden gidebiliyormuyuz.Duyarlılığımız yada sosyal ilişkilerimiz bu gün ne durumdadır.Bu gün bize ne oldu.Ne


