10 Ağustos 2012

MUAMMER ATAKA KUMRU MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ


İslamdağ İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Muammer Ataka Kumru Milli Eğitim Şube Müdürlüğüne atandı.
            Fatsa İslamdağ İlköğretim Okulu Müdürlü iken Ünye Puset Polvan İlköğretim Okulu Müdürlüğüne atanan  Yusuf Beyazpınar’ın geçtiğimiz günlerde asaleten Kumru Milli Eğitim Müdürü olarak atanmasının ardından boşalan Şube Müdürlüğü’ne
hafta içersinde İslamdağ İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Muammer Ataka’nın atanması gerçekleşti.
            Edindiğimiz bilgiye göre İslamdağ İlköğretim Okulunda Müdür olarak görev yapan Kumru Milli Eğitim Müdürü Yusuf Beyazpınar ile Müdür Yardımcısı Muammer Ataka’nın başarıları halen İslamdağ Beldesinde konuşulmaktadır. Bu ikilinin ve tecrübeli Şube Müdürü Erol Başar’ın Kumru Milli Eğitim’de oluşu Kumru için büyük bir kazanım olarak yorumlanmaktadır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...