6 Haziran 2018

Ahmet Karaoğlanoğlu'na Cevabım

19 saat · 

Yeni ve daha çapsız adaylıklar bekliyorum.Hadi ne olur şaşırtmayın bizi.Nefret ettim Vekil kelimesinden yeminle.Yakın zamana kadar bu makam gerçekten hakeden insanların cesaretini gerektirirdi.Kırk kez düşünüp aday olunurdu,emek ve yeterlilik aranırdı toplum nezdinde.Bu nedir arkadaş,lütfen diyorum sadece....(hakeden arkadaşlarımı tenzih ederim)
********
Bekir Akkaya Sayın Ahmet Karaoğlanoğlu, yazdığınız yazı bayağı yorum ve beğeni almış. Seviyenin düştüğü kesin ancak bu seviye düşüklüğü yeni bir olay değil ki, Size bir soru şu CHP'den talimatla bir başka partiye giden 15 vekilin görüntülerini gördükten sonra yorumunuzu tekrar alabilir miyim? Benim düşüncem kanunların belirlediği ve şartları tutan herkes Milletvekili olabilir...Seviye düşüklüğünden söz ediyorsanız bu seviyenin yetersizliğini sizin ölçüleriniz belirlemez. Herkes eşittir ki bu değerlendirmeni ret ediyorum yorum yabanları ve beğeni yapanları da bu katagoride düşünürsek acaba sizleri, beğeni ve yorum yapanları kim beğeniyor. Mesela size soruyorum...Sizin görüş ve düşünceleriniz beğenenleri sen ve senin gibi düşünenleri beğeniyor musun? Mesela onlar vekil olabilir mi? Bırak aday adaylığını. Ben şahsen ilkokul mezunu milletvekili adayı bile tanıyorum. Ama benim için hiç bir mahsuru yok...Şartları tutan herkes vakil olabilir...Sizler şart oluşturan konumda değilsiniz. Sizlerin olduğunuz her şeyi bizler de olabiliriz...Lütfen bu yorumumu silmeyiniz...Selam ve saygılar...Meraklısınahttp://www.ensonhaber.com/chpnin-ikame-15-vekilin-son-durumu.htmlYönet

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, oturan insanlar, ayakta duran insanlar ve yazı



©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...