5 Temmuz 2018

Kumru Kaymakamı Deniz Kılınç Beyefendi’yi Ziyaret

        Mesleğimin uzum bir zamanını şimdilerde kapalı ve Kumru’da şu anda olmayan Kumru Öğretmenevi’nde geçirdim. 1993 yılından 2010 yılına kadar hizmet yaptığım Kumru Öğretmenevin’de  her meslek gurubundan çok değerli insanlarla tanıştım. Bu birikimli ve kendini yetiştirmiş bu değerli insanlardan edep, terbiye, görgü ve bilgi aldım. En önemlisi ise “DEVLET TERBİYESİ” denilen hasletler öğrendim.
         Her meslek gurubundan amir, memur ve  yüzlerce öğretmenden beni en
çok etkileyen ve hayran kaldığım devlet kademelerinde görevli kaymakamlar oldu. 
                Bu cümleye bağlı olarak çok yakından tanıdığım ve her gün bir araya gelip sohbet ettiğim şu anda vefat etmiş olan  Kumrumuzun güzel  Kaymakamlarımızdan Mehmet Sarıcan ve Özgür Körükçü’yü rahmetle anıyor, sizlerden bir fatiha okumanızı arzu ediyorum. 
              İki zıt fikre sahip olan bu güzel kaymakamlarımız Kumru’da görevleri boyunca bilgi ve birikimleri ile döneminde Kumru’da tüm devlet memurlarına ve halka,
devleti temsilen çok güzel hizmetlerde bulunmuşlardır. Hatta benim oturduğum caddenin adı şu anda “Mehmet Sarıcan” Caddesi’dir ki, bu mertebe her kula da nasip olmaz.
         Diğer tanıdığım kendilerinin bilgi birikimlerinden, devlet ve hayat tecrübelerinden istifade ettiğim şu anda hayatta olan kaymakamlarımızdan Cemal Öztaş, Gülhan Yazar, Ali Çalgan, Yasin Özcan, İlhami Doğan, M.Selman Yurdaer ve Üzeyir Yılmaz’a Kumru’dan selam, sevgi ve saygılarımı iletiyorum. 
                     Dağarcığımdaki bu güzel insanlar halkasına bugün bir değerli kaymakamımızı daha ilave ettim.
Adı: Kumru Kaymakamı Sayın Deniz Kılınç Beyefendi,
         Kumrumuzun tüm köylerini, hastalarını garip ve şehit yakınlarını beraberinde bulunan ekiple bitmek bilmeyen bir heyecanla ziyaret eden, devletimizin güler yüzünü milletle buluşturan bu değerli kaymakamımızı tanımaktan bugün çok mutlu oldum.

                 Kumrulu bir vatandaş olarak yaptığımız sohbetten çok istifade ettim. Emin olun Kumrumuz için Kaymakamımız Deniz Kılınç Beyefendi bir nimet ama,  Kumru’da yaşayan biri olarak açıkça ifade ediyorum ilçemizde bulunan bazı temel paydaşlar bu dönemde çok çok zayıf. Bakalım bu yükü Kumru nereye kadar götürecek?

         Selam ve saygılar…

         Bekir AKKAYA /06.07.2018 /KUMRU

Ziyaretimle İlgili Bilgi ve Kumru Kaymakamlığı Resmi Sitesi : http://www.kumru.gov.tr/bekir-akkayadan-kaymakam-kilinca-ziyaret
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...