5 Temmuz 2018

Kutu kadar Kumru Aynı Güne İki Şenlik /Bekir AKKAYA

Vallahi billahi bir şey demiyorum. Başkan maşkan olmadığım içinde KAMUOYUNA açıklama yapamıyorum.
            Nedir yani;
            İki şenlik afişini yan yana getrdik. Tarihlerin çakıştığına işaret ettik, Hepsi bu. Bu da suç olmaz ya!
            Kenan Darbecisinin bildirileri gibi. Ya da 27 Nisan bildirisi.
            Vallahi korkuyorum.
            Sanki sizlerin açıklamasını benden başka okuyan var. Kimse bakmıyor bile?
            Bakın bu benim yazdıklarımı bile on kişi okumuyor.
            Kaldı ki sizlerin bildirilerinizi okuyacak.
İki afişi bir araya getirdim tarihlerine vurgu yaptım. Şimdi olsa dördünü bir araya getiririm.
            Sizler demiyor musunuz? Kumru küçük yer.
            Ve açıklamanızda kendiniz söylüyorsunuz. Kesinlikle Kumrulular Derneğini konu etmiyeceğim ama iki yıl önce benim sürgünüme sizler de dernek olarak omuz verdiniz. Bunu biliyorsunuz. Ama ben bunu şimdilik baybas ettim. Dikkat ettiyseniz Sayın Asım Zolan’ın birlik beraberlikten söz etmesi üzerine ben o iki afişi yan yana getirdim. Tarihlere dikkat çektim. Kutu kadar Kumru aynı günde biri İstanbul’da biri de Kumru’da şenlik yapıyor. Bunu ilginç buldum hala öyle.
           
Açıklamanızda var.
            “İSTİŞARE EDİLMEDİĞİ VE TARİHE DİKKAT EDİLMEDİĞİNDEN” böyle oldu diyorsunuz. Bende buna dikkat çektim işte.
            Kimsenin art niyet filan aradığı yok ama bir kopuk ve ayrılık var. Sizler basit gibi gösterseniz de bu önemli. Noktalama  hatası değil ki silesiniz. Sonuçta yılda bir kez şenlik yapılıyor. Ve koskuca yerel yönetim ve Kumru adına faaliyeti gösteren kurumsal bir dernek. Her yönden birisi zorunlu ve diğeri ise gönüllü ve en çok birbirleri ile yakın ilişkisi olması gereken iki başkan. Biliyoruz ki bu iki kurum bu işi üstlenmese kimse bu tür kültürel faaliyetlerde bulunması çok zor.
            Üstelik sizlerin KUYİAD gibi Kumru’nun gözbebeği ZENGİNLER KULÜBÜ HEMEN YAKININIZDA. Para dersen zibil. Daha ne olsun. Bir gün değil ben olsam her gün şenlik yaparım. Ah parasızlık ah! Bir gün bile güldürmedi. Her ne ise.
            Şimdi ben yine soracam; Emin olun korkarak soruyorum.
            7 Temmuz Cumartesi Yalnızdam (Serkiz) DE 1001 Hatim Proğramı
            7 Temmuz Cumartesi İstanbul’da Kültür Bakanımız Değerli İnsan Numan Kurtulmuş Bey’in Daveti
            8 Temmuz Pazar İstanbul Kumrulular Derneğinin Şöleni
            8 Temmuz Pazar Kumru Düzobada Belediye’nin Şenliği
            Hadi buyurun bakalım,
            Bu proğramları ve masum gibi gösterdiğiniz tarihleri nasıl izah edeceksiniz?
            Benim son sözüm: Yarabbim Sen kuluna yardım edersin. Cumartesi günü az olmak kaydı ile 8 Temmuz Pazar Günü bol rahmet ver, yağmurunu bol ette proğramlar iptal edilsin de kimse “Hazarfen Ahmet Çelebi Gibi” oraya buraya uçmak durumunda kalmasın. (Amin)
            Korkman korkman benim duam kabul olmaz.  Deliye her gün bayram. Sizlerin şenlikleri bol olsun. İnanın benim için her gün bayram. Ayrıcalıklıyım, Çünkü ben Kumru’da yaşıyorum.
            İncitmedim inşallah…
            Selam ve DUA…

            Bekir AKKAYA / 06.07.2018/ KUMRU 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...