17 Ekim 2018

MESAİ SAATLERİNDE KAHVALTI VE SİGARAYI YASAKLAYAN VALİYİ ALKIŞLIYORUM /Bekir AKKAYA

Ordu’da açılan Kitap Fuarı için 16.10.2018 Salı günü sabah saat 08:05 geçe Kumru’dan aracımla Ordu’ya gittim.
            Özellikle dairelerde mesai saati başladıktan beş dakika sonra yola çıktım. Trafik yoğun olmaz ben de rahat rahat Fatsa’ya ve oradan da Ordu’ya geçerim diye düşündüm. Ama ilginçtir Kumru Fatsa arasında Kumru’ya gelen araç sayısı o kadar çoktu ki hayretler içerisinde kaldım.
            Saat 08:15 olduğu halde birbirlerinin arkasında onlarca araç Kumru’ya gidiyorlardı. Ben Fatsa’ya gidinceye kadar bu araç yoğunluğu devam etti.
            Son zamanlarda başta öğretmenler olmak üzere Kumru’da görev yapıp Fatsa, Ünye ve Ordu’ya gidip gelenlerin sayısında ciddi bir artış var. Mevzuat açısından bunda hiçbir mahzur yok. Ancak mesaiye
dikkat etmek zorunlu.
            Dün okuduğum bir haber üzerine bu yazıyı yazıyorum. “Antalya Valisi Münir Karaloğlu’ndan kahvaltı ve sigara yasağı” manşeti ile verilen haber şöyle:  “Antalya Valisi Münir Karaloğlu: Kamu kurumlarında mesai saati içinde kahvaltı yapılmasını bugünden itibaren yasakladıklarını, Herkesin kahvaltısını evinde yapıp gelmesi gerektiğini, kamu personellerinin her kafası estiğinde ellerine çaylarını alıp dışarıda sigara içmelerini çirkin bulduğunu” ifade etti.
Memur ve diğer kamu personellerinin kendilerine verilen öğle saatlerindeki molada sigaralarını içmelerini” isteyen Karaoğlu, “çay kupasını elinize alıp binanın dışında özel mekanlar oluşturmayacaksınız” talimatı verdi. Vali Münir Karaloğlu, “sabah mesaisi başlıyor ardından kahvaltı mesaisi, kurumlarda kahvaltı yapılmasını bugünden sonra yasaklıyoruz” dedi. “Mesai başladıktan sonra kurumun bahçesinde ya da odalarda dakikalarca, saatlerce kahvaltı yapılmayacağını” ifade eden Karaoğlu, “binaların dışında ellerinde çay ve sigara olan memur görülmemesi gerektiğini” vurguladı.
Antalya Valisi’ni yürekten alkışlıyorum. Ordu ve diğer ilçeleri bilmiyorum ama Kumru’da da durum çok farklı değil. Mesai saatleri içerisinde Kumru – Fatsa arasında mesailer tam gaz devam ediyor. Söylenenlere göre bazı kurum ve okullarda Kumru dışından gelenlere kahvaltı bile veriliyormuş. Hatta haftalık liste bile yapıldığı söylentiler arasında. Her alanda takdir edilen Ordu Valimiz böyle bir karara imza atarsa bize de alkışlamak düşer. *Bekir AKKAYA / 18.10.2018 /KUMRU
------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...