2 Mayıs 2024

Bu Kafadan İstiyorum/ Bekir AKKAYA

“Bizim oğlan “bina” okur, döner döner “bi da” okur.”

Ne anladınız sayın efendim!
-Kem küm, kem küm.
İşte bi oğlan varmışta aynı binayı yaparmış ta yaparmış. Ve dahi aynı binayı yıkar ve sonracığıma da tekrar yaparmış. Mimar ve dahi mühendis. Tekrar yapmamak lazım da ve dahi sevabına…
Efendim!
Emsile, Bina, Avamil, İzhar ve Kafiye ve dahi Molla Camii…
-Kem küm, kem küm…
Romanya, Bükreş, Pennsylvania ve dahi Pekin…
Buralarda binalar teknolojik ve dahi depreme çok dayanıklıdır…Serhoşluk kötüdür ve dahi sevabına…
Bu kafa güzel kafa. Herkese lazım kafa. Ama ve lakin sevabına…Kem küm, kem küm…
Derece ve seviye Dip Mahalle ve dip…Alıcı var satıcı Kem küm, Kem küm…
Bakkal amca bakar mısın?
Şu karşıdaki beyefendinin içtiğinden bana da verir misin?
------------
Yolu çevirmiş, yol istiyor…
Harama batmış, nasihat çekiyor…
Hak hukuk tanımaz haram ve helalden dem vuruyor.
Namaz niyaz, haç ve umre…
Sevaba gidecek yolcular kalmasın…
Tu bismillah…
Şapur şupur, yarabbi şükür…
Kem küm, kem küm….
-------------
Bizim çocuk mendil kapmacadan üç madalya aldı.
Bizimkisi atlamadan…
Bizimkisi “Kas” şampiyonu hem de Dünya birincisi.
Bizimkisi koşudan bu yıl beş madalya getirdi.
Bizimkisinin üç tane birinciliği var…
Okuyorlar, okuyorlar ve mutlu oluyorlar…
Bize de davul zurna ile bu okumaların şenliklerini yapmak düşüyor…
Ali aya bak. Bak Ali Bak. Bir aya bak ve bir de bana bak…
Vallahi de okuyor, billahi de okuyor….
Ne okuyor efendim BİNA OKUYOR BİNA…
Kem küm kem küm…Hadi bu da sevabına…
---------------
Şöyle yaklaş…
Yaklaş yaklaş…
Çek çek bi da çek…
Yatarken ve kalkarken…Yerken ve içerken…
Çatlasınlar….Patlasınlar…
Ne yazmış? Kitap yazmış…Ünlü imiş…Çek oğlum çek…Bi da çek…Yandan çek, yanından çek…
Yüz beğeni, iki yüz beğeni ve dahi bin iki yüz beğeni…
Ve dahi plaket sen bana ver ben sana…Doğum günü plaketi, ölüm günü plaketi ve tabut…Göz yaşı plaketi iyi gider….
1200 arkadaş oldu. Var mı artıran ? Ben beş yüz artıryorum…İki bin oldu. Üç bin oldu…Cİcim beni arkadaşlıktan çıkarmışsın…Küstüm, küstüm…..
Neydi efendim….
“Bizim oğlan “bina” okur, döner döner bi da okur.”
İyi OK-KU-MA-LAR….KEMİN KÜMÜ, KEMİN KÜMÜ…
ÖLMÜŞ RUHUNUZA EL FATİHA….
Bekir AKKAYA / İYAD/12.03.2019/KUMRU HABER/KUMRU
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...