4 Eylül 2024

Yol Vermedi Yalanını Söyleyenlerde Şimdi Bile Utanma Yok!

Bu Fotoğraflar 31 Temmuz 2016'da Çekildi ve bu fotoğrafların altına o gün şunlar yazıldı.
---
-FOTOĞRAF ÖNCESİ
-Kendi tapulu arazimden kendi çabalarımla getirdiğim su boruları kesilerek köydeki suyumuz kesildi.
--Tepki gösterince de o gördüğünüz kepçelerle üzerime toprak atıldı.
--Olay sonrası 15 Temmuzdan 15 gün sonrası olduğu için Kumru Jandarma aranarak "FETÖCÜ BİRİ GELEREK YOLA MANİ OLDU" diye jandarma bu araçların yanına geldi.
---Ben jandarmaya gidip ifade verdim ve ilgili ŞİRKETİN BİLMEM NESİNDEN BEN DE ŞİKAYETCİ OLDUM.
Üç gün sonra bakın ne oldu.

--FOTOĞRAF SONRASI
---ŞANTİYE ŞEFİYMİŞ BENİ ARADI
HASTALARIMIN SUYUNU KESİP BEN TAPU MAPU TANIMAM YOL AÇARIM DEYİP BANA FETÖCÜ DİYE İFTİRA ATIP ŞİKAYET EDEN ŞEF BİZİM TARLAYA GELİNCE BENİ ARADI...
---"TAPULU ARAZİNİZDEN GENİŞLETMEK İÇİN YOL İSTİYORUM" DEDİ.
---BEN DE BENİM MUHATABIM SEN DEĞİLSİN. MUHTAR GELİRSE DÜŞÜNÜRÜZ DEDİM."
---MUHTAR DA EVİN SUYUNU KESTİRMEYE VESİLE OLDUĞU İÇİN ARAYAMADI.

---DOLAYISIYLA BİZİM YERDEN YOL GENİŞLEMESİ OLMAYACAK.
---ŞİRKET FİZMEYİ ÇOK DÜŞÜNÜYORSA MAHKEMEYE GİTMEYİ GÖZE ALIR SUYU KESTİĞİ GİBİ ZORLA YOLU DA AÇAR.
---KANUNİ BİR DURUM YOKSA BEN TAPULU YERİMDE YOL GENİŞLEMESİNE MÜSADE ETMİYECEĞİM.
----ZORLA AÇACAKLARSA SUYU KESMİŞLERDİ YA YOLU DA AÇSINLAR.
----AKLINCA ŞİRKET ZORBALKLA YOL ALACAK...SANKİ YOLU BEDAVA AÇIYOR.
---Bu fotoğrafların altına o gün bunları yazmıştım.
--Sonra mı ne oldu?
--Sonra DEVREYE KUMPASCI BAŞI GİRDİ ve sonunda sümüklülerin de iftira ve kumpas ayakları ile ben SÜRGÜN EDİLDİM.
---Sümüklü ve ezik müdür denilenler de ve yandaşlar ve payanta ile ayakta duranlar da de bu oyuna kendilerini kurban ettiler...
---Kuraban ettiler ama hepsi ölmeseler de KENDİ VİJDANLARINDA MÜRT VE MUNDAR olarak hayat

sürdürecekler...
---Ben mi?
---Her zaman olduğu gibi balkona çıkıyor kahvemi içerek TİYATRO İZLEMEYE DEVAM EDİYORUM.
---Rabbim cümlemize sağlıklı uzun ömür versin.
---Daha çok izleyeceğimiz filimler ve tiyatrolar var...
---İYİ İZLEMELER...
BEKİR AKKAYA
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...