17 Şubat 2017

Annemin Beşiğini Tıngır Mıngır Sallarken de/ Bekir Akkaya

EYLEMLERİM İNANDIKLARIMDANDIR.  SİZ GOCA KARI İLAÇLARINIZA DEVAM EDİN...

Doğruluğuna inandığım bir düşünceyi bugüne kadar hep savundum.  Ve savunmaya devam edeceğim. Dört yıl gibi uzun bir süreyi Kuran Kursunda ve 7 yıl gibi uzun bir zamanı İMAM HATİP LİSESİ nde geçirmiş bir kişiyim.  80 öncesinde İmam Hatip ve Kuran Kursu oğrencisi, 28 şubatta Öğretmenevi müdürü olarak çok şeyleri gördük.  Şimdi uçmuş ve kapatılmış bir gazeteyi çalıştığım yere almadı diye bana bilet kesenlerin halleri herkesin malumu.  Ve yine bir gazeteyi aldı diye yüzüme çarpanların
durumları da acımtırak...

İyi kötü o günlerde yazdıklarımız da şimdi internette okunabiliyor.  2000 yıllarında tiyatro izliyorum diye yazarken o günden bu güne 17 yıl olmuş. ..Rabbim bu günleri göstermiş. Bir Çokları İmam Hatipliliklerini gizlerken benim gibiler imam Hatiplilik üzerine yazılar kaleme alıyordu.  Şimdi bakmayın İMAM Hatipliliğin moda olduğuna .

Neymiş efendim, bana kötülük edenlerin tarafında olmamalıymışım.

Değilim zaten.  15 yıl önce onlar benim tarafımda değildi zaten. Şimdi de değiller. ..15 Temmuz en çok onların kafasına düstü.  Ne yaparlarsa yapsınlar elenecekler.  Kaybedecekler. ..Ya çok çalışıp okudukları zannettikleri kitapları bırakıp yeni kitaplar okuyup Türkiyenin yeni istikametini iyi öğrenecekler ve gerçekten yanlış fikre sahip olduklarına inanacaklar ya da takıyyeci halleri ile bu yolda yürüyemiyeceklerdir.

Ben şahsen bir milim istikametimi değistirmeyeceğim.  Doğru yolda olduğuma inanıyorum.  Şu anda mevcut yönetimin yaptıklarının doğru olduğunu düşünüyorum.  Yanlışlar varsa, ileri ki zamanlarda yine devlet organlarımızca düzeltileceğine inancım tamdır.

Kişilerden gelen yanlışlar "asıla" tabi olamaz....15 Temmuz bir başlangıçtir.  Bunu fark edemeyenler kim olursa olsun yanılgı içersindedir. Kişisel hırslarına ve egolarına göre davrananlar ya da hırs ve intikam üzerine devam edenlerin Sonlari çok kötü olacaktır. Neyi kazandıklarını bilmeyenlerin kazandığı ne olabilir...10 yil önce FETÖ ve takımından daha çok kazançlı ve şöhretli olan bu ülkede varmıydı?..Şimdi tam bir İbretlik. ..Şöhretin sonu bu....Hak ve adaleti ıskalayanların sonu bu...Kibir ve gururun sonu bu...Mala mülke güvenmenin sonu bu....Şeytan olup Ademi çamur diye begenmemenin sonu bu...Tehdit edenlerin, iftira ların, kumpasların,  yaniltanların, oh diyenlerin, çalimindan geçilmiyenlerin sonu bu. ..Hasta olmayanların, adamına göre islami kuralları yorumlayanlarin sonu bu..Bu son sıradan bir son değil ve olmayacak...Gelecek yüzyıllarda bu son yazılacak çizilecek...Baskalarınin acilarindan beslenenler, şöhret olanlar, filim çevirenler, şeytanlarla is bitirenlerin geldikleri nokta....Size göre bana neler oldu neler...Bilin ki hic bir şey olmadı...Bu ulkede kac kişiye 33 yıl calismak nasip oldu....Bir baska nokta ÖLÜYE TECAVUZ OLMAZ...Allah saglik sıhhat versin bu dünyada...Anlasilan o ki, daha çok şeye şahit olacağız...Unutulmamalı ki butün gidisler bizim inandığimiz istikamete yol aliyor...Pislikten nemalananlar pis sona hazır olsunlar....DEGİLSENİZ YOLUNUZ AÇIK OLSUN....

Ben mi?

20 yıl önce ne isem oyum....Tek Vatan, Tek Devlet , Tek Millet ve Tek Bayrak...

"EL KÜFRÜN MİLLETÜN VAHİDETÜN"

Gerisi hikaye....

Öyle değil mi ama....

Tabi ki.

NEAM ve dahi BELA ve YES

Bekir AKKAYA/ 17 ŞUBAT 2017 /KUMRU
**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA/2000 **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...