11 Mart 2006

Mehmet Arşin'den, Cevahir Kumru'ya Cevaptır

Bir iki sözde benden

Dogrusu Cevahir Kumru Beyin yorumunu anlayabilmek icin 6-7 defa okudum.Ben onun anlatmak istediklerini, söyle anladim ve anlamak istiyorum.. Kumru bizim dogup büyüdügümüz,yasadigimiz ve yasayacagimiz, bizler icin cok güzel bir yerdir.Bu güzel ilceyede cok güzel bir site gerekir. Ayrica Kumrunun Fizmeden baskada bir cok köyü vardir.Kumru Türkiye geneline göre sayilari bayagi fazla olan,yetistirdigi imamlariyla degil, Türkiye capinda cok önemli görev ve mertebelere gelmis,diger degerli insaniylada adindan bahsettiren bir ilcedir.Ayrica Kumruya ilk yerlesen, Kumrunun gercek sahipleri olan degerli ailelerden bu sitede hic bahsedilmemektedir.Bu sebeple bu siteyi cok sacma buluyor, hatta Kumru adimiza zarar verdigi icin mahkemeye vermeyi düsünüyoruz.


Cevahir Bey, Bu sitenin sizinde arzulariniza cevap verecek sekilde olmasi yönünde acaba sayin Bekir Akkayaya, hic belge, bilgi,ve teknik yardim konusunda, yardim talebiniz veya bir öneriniz oldumu.Memlekette basin özgürlügü var,insanlar aklina geleni dogru gördügünü ve bildigini yazabilir. Zira bu sitede kanunsuz biseyde yapildigi yok. Buderece emek verip bizlere elinden geldigi ve dogru bildigi sekilde hizmet veren birinin , sevdigi saydigi kisileri ön plana cikarmasi degil, cikarmamasi yanlis olurdu.
Bildigim kadariyla en azindan Karadeniz yöresinde 1980 lerden önce var olan su sülale bu sülaleler, su ogullari bu ogullari,... tarihe karisti. Siz ise demokrasiden bikmis gibi neredeyse agalik dönemlerinin geri gelmesini arzu eder gibisiniz. Sanki Ayyildizli bayragi savunur gibi Adinizi, ve Kumru ilcemizi savunuyorsunuz. Dogrusu takdire deger. Fakat belki mahkemeye giderken lazim olur, olurya belkide daha fazla tazminat hakkiniz dogar, bunun icin size bir tip vereyim .www.radyokumru.com adiyla bir site ve radyo var, ve Hiristiyanlik ve Incil tanitimi, propagandasi,reklami yapiyorlar.Hemde sizin KUMRU adinizi kullanarak. Benim bildigim kadariyla bizim oralarda hiristiyan vatandaslarimiz yok. Siz Kumru olarak buna musade etmediyseniz,nasil olurda Kumru adiyla böyle isler yaparlar???
Ayrica, hersey Fizme icin degil, hersey Kumru, Ordu, Türkiye icin diyen Fizmelilerin öncülügünde, Kumru ilcemiz bu sanal alemdeki yarisa katilanlar arasinda bayagi üst siralarda yer almaktadir.
Manevi degerlere cok bagli olusunuzu takdirle karsiliyorum, ama sizin yapamadiginizi yapanlari böyle is olsun diye elestirmeniz dogrusu bütün uykularimi kacirdi. Maksadimiz gönül kirmak degil, egerki bu yazdiklarima sizde benim size kizdigimin yarisi kadar kizmissaniz özür dilerim. Umarim hayalinizdeki bir kumru sitesi icin sizde bir adim atarsiniz, ve bizlerde bir sitemiz daha oldu veya sitemiz simdi daha güzel diye seviniriz.
Selam ve saygilarla.
Mehmet Arsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...