29 Aralık 2009

Yılmaz İmanlık’tan Yeni Bir Hikaye Kitabı : Solmayan Hayaller Ressamı

Sitemiz yazarlarından Fizmeli Eğitimci Yazar Yılmaz İmanlık’ın yeni kitabı Solmayan Hayaller Ressamı Okuyucularla buluştu.

Hayallerin, Gerçeğin Hamuruyla birleştirilmesi sonucu oluşturulan Hikaye kitabının yazarı Yılmaz İmanlık’ın İlk şiir kitabı “Bir Gül Diktim Yüreğime Senden’le 1998’de çıktı.
2002 yılında ise “İkindi Şarkılarını Sana Bıraktım” ismini verdiği ikinci şiir kitabı yayınlandı.

Yılmaz İmanlık’ın değişik dergilerde şiir, öykü ve denemeleri yayımlanmaktadır .Bunlar arasında Türk Dili, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Yeni dünya, Yediveren, Erguvan,Genç Adım,Gökçe,...önde gelen isimlerdir.



2005 yılında Eğitim-Bir-Sen tarafından açılan “öğretmenler arası anı yazma yarışması”nda Samsun’da ikinci,2006 yılında üçüncü,2007’de ise dördüncü oldu.
Yılmaz İMANLIK yalnızca şiirle sınırlı kalmadı. Hikâye, deneme, eleştiri, anı türünde yazılar yazmaya devam etmektedir. Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...