20 Aralık 2009

Metin Pile : Okullara Yardım Kampanyası Başlattık

DEĞERLİ ZİYARETCİLERİMİZ

Ankara’da Mali Müşavir olarak görev yapan sitemiz yazarlarından ve www.fizmeli.com sitesinin editörü Metin Pile Fizme’de bulunan okullara yardım kampanyası açtıklarını ifade eden bir açıklama gönderdi. Açıklama

Sayın Bekir Akkaya,

Malümunuz üzere www.fizmeli.com adlı bir sitemiz var. Orada zaman zaman değişik aktiviteler düzenliyoruz. Şu andaki aktivitemiz fizme de bulunan yedi okulumuzun ihtiyaçlarını karşılamak için kampanya düzenlemek oldu. Bu amaçla okul müdürlerimizle irtibata geçtik ve ihtiyaç listelerini onlardan alarak sitemizde yayınladık. Bu amaçla ben ve Mustafa OMMA Ankarada, Zekai ALIR İstanbul da değişik kuruluş ve iş adamları ile görüştük,
görüşüyoruz. Çoğu malzemeler için sözler aldık. Okullarımıza yardım için hemşehrilerimizi harekete geçirmek için mesajlar atmak istiyorum. Bunun için bir yazı yazdım bunu ekte size yolluyorum. Bu kampanyamıza yardımcı olmanızı gönülden istiyoruz. Bu vesile ile işlerinizde başarılar dilerim. Allaha emanet olun.”

Metin Pile’nin özetle bize gönderdiği açıklamayı önemine binaen aynen yayınlamayı ve sizlerle paylaşmanın faydalı olduğunu düşündüm.

Bu kampanyaya ilgili arkadaşlar gibi bende her yönden destek vermeyi düşünüyorum. Bu doğrultuda Sayın Metin Pile’nin gönderdiği geniş açıklamayı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Umarım bu tür kampanyalar dostlarımız ve site ziyaretcilerimiz açısından desteklenecektir.

İşte Açıklama ve Kampanyanın amacının ayrıntıları…

HEMŞEHRİLERİME

Sevgili hemşerilerim, dostlarım arkadaşlarım. Çoğumuzun doğduğum yer olan güzel beldemiz Fizme beldesini tanıtıcı, onu resmeden insanlarımızın hayatlarından kesitler sunan bir site olan www.fizmeli.com adlı bir site yaptık. Bu sitede değişik faaliyet ve aktivitelere yer veriyorum. Bunlardan bir tanesi de Fizme Beldemizde bulunan yedi tane ilköğretim okulunun ihtiyaç listelerini yayınlamak oldu. Okullarımız köy okulu olduğundan her ne kadar taşımalı öğretim olsa da neticede beldemizde asfalt olmadığından çamur deryasını aşarak gelmek zorunda kalan öğrencilere yardımcı olmak ve öğretmenlerine bir nebze nefes aldırmaktır. Soba ile ısınmaya çalışan, eğitim araç ve gereçlerden yoksul ve yoksul, birkaç sınıfın aynı anda ders gördüğü bu öğrencilerimize yardım etmek, hem dini ve milli , hem de vicdani bir görev addediyorum. Soğuktan kızaran parmaklara, okuma heyecanı ile kıpırdayan yüreklere bir can suyu olabilirsek ne mutlu bizlere.

Her okulumuzun ihtiyacı Kıymetli okul müdürleri ile görüşülerek sitemize yazılmıştır. Bu hususta maddi ve manevi yardımda bulunmak isteyen arkadaş, hemşeri ve dostlarımızı, yaşları küçük ama yürekleri büyük, geleceğimiz olan çocuklarımıza yardım ellerinizi uzatmanızı istirham ediyorum. Hiçbir şey yapamaz isek bile bu kampanyayı çevremize ulaştırarak, çocuklarımızın gür sesi, soğuktan ellerine hohlayan nefesleri olabiliriz. Sizleri çamur deryasında, karda kışta, soğukta büyümeye çalışan kardelenlerimize yardım etmeye çağırıyorum.

Yardımda bulunacak isteyen arkadaş, hemşeri ve dostlarımız direkt olarak okul müdürleri ile irtibata geçebilirler. En azından mesajlarla yanınızdayız denilerek, öğrenci ve öğretmenlerimizin çalışmalarında motivasyon sağlanabilir. Hemşerilerimiz tek tek yardım edecekleri gibi aralarında birlik oluşturarak ta yardım edebilirler. Bu amaçla Ankara da lojistik bir yer oluşturduk. Bize gelen ve bulabildiğimiz yardımları burada tutanak karşılığı teslim alıp toplu şekilde okullarımıza ulaştırmayı amaçlıyoruz. Ancak isteyen hemşerilerimiz, dost ve arkadaşlarımız ferdi olarak ta okul yöneticileri ile de direkt olarak irtibata geçerek yardımlarını yollayabilirler. İşin özü ve amacımız okullarımızın ihtiyaçlarının karşılanmasıdır.

Bu Dünya da amacımız Allahın Rızasını kazanmaktır. Yarın musalla taşına konulduğumuzda Hocanın “mevtayı nasıl bilirsiniz “ dediğinde cemaatin “iyi biliriz” demeleri bizi mutlu eder. Rabbim bu şahitliği kabul eder inşallah. Bu amaçla Allahın Rızasının olacağı her işin yanında ve gönülden destekleyeceğimizi buradan belirtir. Bu kampanyamıza katılmanızı tekrar sizlerden rica eder, bu vesile ile işlerinizde başarılar dilerim.

Aileniz huzurlu, kazançlarınız bereketli, günleriniz hayırlı olması dileği ile.

KAMPANYA KOMİTESİ ADINA METİN PİLE…

***Bu Kampanyayı www.kumru.org ve kumrureklam.org hararetle desteklemektedir.***

Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...