Konya Postası Gazetesi'inde Prof.Dr.Abdullah Özbek "Şerefle Yaşamak…" üzerine bir yazı kaleme aldı.İşte o yazı...
Bir gün, cömertliği ile ünlü Hâtem Taî’ye[1] şöyle bir soru sorarlar:
Dünyada, kendinden daha cömert, daha gönlü zengin birini gördün ya da işittin mi?
Bunun üzerine Hâtem şöyle bir olay anlatır:
Dünyada, kendinden daha cömert, daha gönlü zengin birini gördün ya da işittin mi?
Bunun üzerine Hâtem şöyle bir olay anlatır:
“Bir gün kırk deve kestirmiş, Arap beylerini davet etmiştim. Herkes yemek içmekle meşgul iken, atıma binip sahranın bir tarafına doğru gezmeğe gitmiştim. Baktım ki, bir kimse, dikenleri kırmış, bir yığın yapmış. Yaklaşarak sordum: ‘Arkadaş! Niçin Hâtem’in ziyafetine gitmiyorsun? Halk onun sofrasına toplanmış…’ dedim.
Oduncu, ne dedi, bakınız:
Her kim kendi elinin emeğini yerse, Hâtemî Taî’nin minnetini çekmez!
İşte ben o kişiyi, himmet



Bana dokunmayan bin yaşasın diye bir deyim vardır. İşte bu bizler için biçilmiş kaftandır. İşimin ve çalışma hayatımın 20 yılındayım bu güzel vatanın dünyada eşi olduğunu düşünenler varsa da kimse alınmasın ama yuh olsun eyvahlar olsun diye haykırıyorum.10 yıl boyunca okullu olduğum dönemlerden öğrendiğim 67 vilayetin 55 ini gezdim. Özel sektörde şantiye hayatı yaşanmakla gezdim.