2 Mart 2008

TEÇ-SEN KUMRU’DA FAALİYETLERİNİ HIZLANDIRDI

http://www.kumru.tv/ internet haber sitesinden aldığımız bilgiye göre Ordu Merkezli olarak kurulan Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası yönetim kurulu Kumru'da örgütlenmek ve kendilerini tanıtmak icin Hanımeli Cafe'de yemek verdi.

Kumru TV'nin verdiği bilgiye göre, Teç-Sen’in örgütlenme amacıyla verdiği yemekli toplantıya daha çok Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü memurlarının yanı sıra Kumru Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Hocaoğlu, Şube Müdürü Erol Başar, Kumru İmam Hatip Lisesi Müdürü İbrahim
Tatlıgül , Kumru Halk Eğitim Müdürü D.Mehmet Muslu ve Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü Şefi Ekrem Saygı da katıldı.
KUMRU TV’nin görüntüler eşliğinde verdiği haber şöyle :
TEÇ-SEN KUMRU'DA ÖRGÜTLENME ÇALIŞMALARINA BAŞLADI…Ordu Merkezli olarak kurulan Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası yönetim kurulu Kumru'da örgütlenmek ve kendilerini tanıtmak icin Hanımeli Cafe'de yemek verdi
Yemeğe Kumru Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Hocaoğlu, Şube Müdürü Erol Başar, İmam Hatip Lisesi Müdürü İbrahim Tatlıgül, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Harun Muslu ve bazı MEB calışanları katıldı.
HABER VE GÖRÜNTÜLER : http://www.kumru.tv/haber.asp?haberid=3986
TEÇ-SEN KUMRU TOPALANTI FOTOĞRAFLARI




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...