20 Nisan 2010

İSTANBUL-KUMRULULAR DERNEĞİ YENİ BAŞKANI OSMAN DİNLEYİCİ SEÇİLDİ

Ordu ili Kumrulular Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği’nin gerçekleştirdiği büyük kongre sonrası Osman Dinleyici başkanlığında genç ve dinamik ekip oy birliğiyle dernek yönetimine seçildi.


İstanbul’da yaşayan kumruluları tek çatı altında toplamak amacıyla 1998 yılında yola çıkan Kumrulular Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği yoluna emin adımlarla devam ediyor. Osman Dinleyici’nin
tek listeyle girdiği seçimde kardeşlik ve dostluk mesajları verildi. Kongreye katılan Ümraniye Ordulular Dernek Başkanı Sabri Çelebi yeni yönetimi tebrik etti. Dernek
 olarak önemli projelere imza attıklarını dile getiren Dinleyici, “Bizden önceki yönetimlerden aldığımız bu bayrağı daha ileriye taşımak için çalışacağız.
Yeni yönetim olarak önemli projeleri hayata geçirmeyi hedefliyoruz. Piknik, kültür geceleri ve kermes gibi aktiviteleri her yıl olduğu gibi bu yılda gerçekleştireceğiz. Yeni yönetim olarak ilk önce İstanbul’da yaşayan kumrulu hemşerilerimizi ziyaret edeceğiz. İlk durağımız ise Bağcılar’da inşaat yapımında çalışan Kumrulu kardeşlerimiz olacaktır. Hedeflerimiz büyük, derneğimizi en iyi şekilde yöneteceğiz” diye konuştu.

Ordu Dernekleri Federasyonu Başkanı Sabri Çelebi ise, “Kumru Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği’nin bu önemli organizasyonunda burada bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Derneklerimize büyük görevler düşüyor. Kumrulular Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği’nin önemli projelere imza atacağına inancımız tamdır” şeklinde konuştu.

İstiklal Marşı ve saygı duruşuyla başlayan kongre, başkanlık divanının seçimi, faaliyet raporunun, kesin hesabın, denetleme kurulu raporunun okunması ve müzakere edilmesiyle başladı. Kongrede, Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu asil ve yedek üyelerinin seçimi gerçekleşti. Seçime tek liste ve tek adayla giren Osman Dinleyici başkanlığındaki ekip, oy birliğiyle yönetim kuruluna seçildi. Çok sayıda siyasi yetkili ve sivil toplum kuruluşu yetkililerinin hazır bulunduğu kongre, dilek ve temennilerin ardından aile fotoğrafının çekilmesiyle sone erdi. Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...