13 Temmuz 2010

Sakal, Satışımı İkiye Katladı-Röportaj

İstanbul’da yaşayan ve aslen Kumrulu olan Kamil Öneş geçimini yazdığı şiir kitapları ile kazanıyor. Bugüne kadar dört şiir kitabı yazan Kamil Öneş günde 200 kitap sattığını söyleyerek yüklü para kazandığını söylüyor. Her konuda şiir yazdığını söyleyen Kamil Öneş “ Matbaaya giderek yazdığı şiir kitaplarının tanesini 500 kuruşa bastırdığını ve bu kitaplarının tanesini 2 Liraya sattığını ifade ederek tahminin üstünde
para kazandığını hatta günde 300 kitap sattığını söylüyor. Kitap satarken ilginç anlar yaşadığını da ifade eden Kamil Öneş, daha çok kitaplarımı bayanlara satıyorum. Benle dalga geçerek kitaplarımı alıyorlar, ben de onlara dalga geçmelerine fırsat veriyor ve kitaplarımı satıyor para kazanıyorum.” Diyor.


İstanbul’da bir yerden bir yere otobüsle gitmenin zor olduğunu söyleyen Kamil Öneş “baktım yaşlılara yer gösteriliyor. Bunun üzerine ben de sakal bıraktım ve sakal benim çok işime yaradı. Hacı dayı diyerek herkesin kendine yer gösterdiğini ve hatta savap olur diye kitaplarını çok sayıda insanın satın aldığını söylüyor.

On beş günde bir şiir kitabı yazdığını, istediği şiiri anında yazarak matbaaya bastırdığını ifade eden Kamil Öneş “Sakalını hanımının yüzünden kesmek zorunda kaldığını bu yüzden de gelirinin yarı yarıya düştüğünü bu yüzden ileriki günlerde sakalını tekrar bırakacağını ifade etti. *Bekir AKKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...