31 Mart 2022

Geleceğin Hocaları İcazetlerini Kumrulu Hayırseverin Elinden Aldı

Kumrulu Hayırsever Kemal Apa Hocalarla...
Üsküdar/Ümraniye’de bulunan ve yurt içi ve yurt dışından çok sayıda öğrenciye eğitim hizmeti veren Muhammed-ül Emin Kültür ve Eğitim Vakfı 23 Mart 2022 Pazar günü 36 öğrencinin hoca olma eğitimlerini tamamlamaları nedeniyle icazet merasimi düzenledi.

Çok sayıda seçkin hoca ve davetlinin katıldığı proğramda 10 öğrenci Kıraat, 10 Öğrenci Arapça ve 16 öğrenci de Hafızlık eğitimlerini tamamlayarak hocalarının


ellerinden diploma ve icazetlerini alarak hocalığa adım attılar. Bir grup öğrenci de icazetlerini Davetlilerden hayırsever Kumrulu İş Adamı Kemal Apa’nın elinden aldı.

Muhammed-ül Emin Kültür ve Eğitim Vakfı Yüzlerce Öğrenciye hayırseverlerin yardımları ile eğitim veriyor.

Bekir AKKAYA / 23.03.2022 /Üsküdar /İST

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...