31 Mart 2022

Yüreğimi Yakan Fotoğraflardan…İki Çok Sevdiğim İnsan...

Hayri DENİZ ve Savcmız Zülkarneyn KISIK (Allah rahmet
eylesin...
Fotoğraf : Bekir AKKAYA

Bilgisayarımın arşivinde gezinirken 2018 yılında tarafımdan çekilmiş bu fotoğraf beni geçmişime ait derin hatıralara götürdü.

            Bu tür fotoğrafları yayımlamamaya gayret gösteriyorum. Bu ve buna benzer onlarca fotoğraf ve hatıralar var arşivimde. Amacım hep insanlara yönelik güzel hatıraları dostlarımın sağlığında yayımlamak. Ama kardeşim Zülkarney’ne bizlerden ansızın ayrıldı. Ve nasip olmadı.

            Elimde geçmişe ait bir çok fotoğrafı bulunan ve hatta gönderdiği mektuplarını dahi sakladığım çok değerli insan, dostum ve arkadaşım ve çocuklu yaşlardan vefatına kadar birlikte olduğumuz Savcımız Zülkarneyn Kısık’ın komşum ve çok sevdiğim Hayrı Deniz Ağabeyle çektiğim bu fotoğrafı yayımlamak istedim.

            Bu vesileyle değerli komşum Hayrı Deniz Ağabey’e uzun ömürler dileyerek selamlarımı iletirken bir yıl önce koronadan vefat eden çok değerli dostum, arkadaşım ve kardeşim Savcımız Zülkarneyn Kısık’a Allah’tan rahmet diliyor sizlerden de şu mübarek günlerde ve gecelerde başta savcımız olmak üzere tüm vefat edenlerimize üç İHLAS bir FATİHA talep ediyorum.  Hepinizden Allah razı olsun. Ramazan ayınız Mübarek olsun…Bekir AKKAYA /kumru

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...