21 Ekim 2008

20 YILDIR OĞLUNU GÖRME UMUDUYLA BEKLİYOR/KUMRU HABERCİ GAZETESİNİN HABERİ


İlçemiz Divanitürk Köyünden ve Samur Mahallesi Ayvalı caddesinde ikamet eden Osman Okkalı(68)doğumdan ölen eşi Dudu’dan olan oğlunu 20 yıldır görmek arzusuyla bekliyor.

Eşinin 1988 yılında doğum yaptıktan sonra ölmesi ile yetim kalan oğlunu bakamadığından önce çocuk esirgeme kurumuna vermek istemiş, kadro dolu olduğundan kabul edilmemesinin ardından bir yakınlarının yardımı’yla çocuğu olmayan İstanbul’daki bir aileye evlatlık verilmiş.Aradan geçen yirmi yıldır oğlunu hiç görmeyen Osman Okkalı, “yaşlandım,belki de son anlarım,bir kez olsun çocuğumu dünya gözü ile görmek istiyorum.Geri alma niyetim ve bakacak gücüm kesinlikle yok. Sadece ve sadece yüzünü görmek istiyorum. Defalarca aileye ulaştım.İstanbul Bayrampaşa Altıtepsi mahallesinde ikamet ediyorlar. Her defasında bana çocuğumu göstermediler. Kızım ve damadım bir televizyon proğramına çıkarak onu oraya davet ettiler getirmediler ve program olmadı.Kumru İlçesinde İkamet ediyorum.
Yaşlandım. evim kira,kendim küçük çaplı sepet yaparak ve yardımlarla geçiniyorum.Bir kez olsun oğlumu görmek istiyorum.Yüreğim yanıyor.”diyerek ilgililerden yardım beklediğini söyledi.
KAYNAK : KUMRU HABERCİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...