3 Mart 2012

Derya Yıldırım : "Hacı Emin Payat'ın Adı Kumru'da Yaşatılsın"

               Vefat eden Kumrumuzun çok değerli insanı Hacı Emin Payat’la ilgili  sitemize gelen yüzlerce mesajın içersinde Derya Yıldırım okuyucumuzun gönderdiği şu mesaj bizim açımızdan da çok önemliydi. Derya Yıldırım “ Hacı Emin Payat’ın isminin Kumru’da bir sokağa verilmesini talep ediyordu. Ben de aynı düşüncedeyim.
             İşte Derya Yıldırımın hiç değiştirilmemiş
o ilgili mesajı.  “Kumru Haber İnternet Sitesi  aracılığı ile Kumru Belediye Başkanlığına sesleniyorum. Kumru için, Ordu için bu kadar fedakarlık yapmış kendinden çok Kumruyu düşünmüş bir insan olan Hacı Emin Payat’ın umarım Kumrunun bir sokağına değerli büyüğümüzün adını vermeyi çok görmezler. Sadece sözde değil bazı şeyler birazda kadir kıymet bilmek lazım diye düşünüyorum. Bana katılan varsa desteklerinizi bekliyorum. DERYA YILDIRIM”
            Kumru Haber  olarak bu arzunun çok yerinde olduğunu Derya Yıldırım’ı desteklediğimizi ve  Kumru Belediye Başkanımız Ticabi Civelek’in de bu yerinde arzuyu uygun bulacağına yürekten inanıyor, sizlerin de görüşlerinizi bekliyoruz. Bekir Akkaya/ Kumru Haber/Kumru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...