2 Ocak 2008

PROFESYONELLİK ÖDÜL GETİRDİ

Kumru’da profesyonelce başarılı ticaret gerçekleştiren Kenan Bellici bayiliğini yaptığı firmalar tarafından plaketle ödüllendirildi.
Konu ile ilgili sorduğumuz soruya Kumru KEN-PA’nın sahibi Kenan Bellici şu açıklamayı yaptı. “Türkiyede bundan sonra iş yapmanın yolu profesyonellikten geçiyor. Aksi takdirde dükkan ya da firmanızın kapısına kilit vurmak zorunda kalırsınız. İşin doğrusu ben daha önce uzun süre gazetecilik yaptım. Defalarca profesyonel firmanın pazarlama kurslarına katıldım. Şimdi geçmiş yıllarda olduğu gibi bedavadan para kazanma devri bitti. Profesyonelce hareket ederek müşterilerinize gereken ilgiyi göstererek uygar ülkelerin satış tekniğini halkımıza da yansıtmak gerekir.” Dedi.
“Tüketicileri kendinden biri olarak algılatmak en önemli bir husustur. Firmalar bana mal verme yarışında ve benim müşterilerim de bilinçli benden mal alıyorlar. Bizde müşteri her zaman haklı olur ve arızalı malı derhal değiştiririz, ya da kısa bir zamanda servisine tamir ettiririz. Müşteri memnuniyeti bizi de memnun eder ve satışlarımız da sürekli bu nedenle artıyor.”açıklamasını yaptı.
KEN-PA olarak Kumrululara teşekkür eden Kenan Bellici “profesyonellikten taviz vermeyeceklerini” söyledi. *KUMRU HABER/KUMRU

1 yorum:

  1. Bu gibi işadamlarını her zaman teşvik etmek gerekir. Eğer dediğiniz doğru ise, kumru'da gercekten bir şeyler oluyor demekki. Çünkü aldığı malı değiştirmek bi yana götrdüğünzde kafanıza çarpan esnaflar oldugunu (biliyorum) bile düşünmek istemiyorum.. Bu haberin doğru olmasını temenni ediyorum...

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...