5 Nisan 2008

KARADENİZ GÖRME ENGELLİLER DERNEK BAŞKANI HALK GÜNÜNDE MİLLETVEKİLİ EYÜP FATSA İLE GÖRÜŞTÜ.

Karadeniz Görme Engelliler Derneği Genel Başkanı Faruk Teber,geçtiğimiz hafta Ordu Ak Parti Binasında yapılan Halk gününde Milletvekili Eyüp Fatsa ile görüştü.
Her Hafta bir milletvekilinin nöbetçi olarak yaptığı halk günü toplantısına katılan Faruk Teber,Kumru’dan 60 Özürlü Üyesinin selamını getirdim diyerek Kumru’da bulunan Karadeniz Görme Engelliler derneği Genel Merkezi 29.12.2007’de olağan genel kurul sonrası
Üyelerinin desteğini alarak 3 yıllığına tekrar göreve geldiklerini bahsetti.
Özürlüler Derneğinin ziyaretinden çok memnun olduğunu belirten Eyüp Fatsa,tüm üyeleri adına Faruk Teber’e teşekkür ederek kucakladı.
Teber, Eyüp Fatsa’dan dernek ve tüm engelliler ve Fasta İlçesinde bulunan temsilcilikleri için destek istedi. Milletvekili Fatsa,”Hükümet olarak tüm engellilerin her zaman yanında olduklarını,yasalar nezdinde yardımcı olacaklarını belirtti.Ayrıca özürlülere verilen hakları anlattı.Teber’de teşekkür ederek desteklerini belirtti. Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

1 yorum:

  1. Adım Hatice ağca istanbulda oturuyorum sitenizi takip ediyorum.Kradeniz görme engelliler derneğinin yapmış olduğu faliyetleri görüyorum ve çok memnun kalıyorum özürlü kardeşlerimizi topluma kazandırmak için elinden geleni yapan dernek başkanı sayın Faruk teber,e teşekkürlerimi sunup başarılarının devamını diliyorum.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...