4 Mayıs 2008

ŞAİR ADEM EYÜPOĞLU KİTAPLARINI İMZALADI/

Şair Adem Eyüpoğlu, Erçallar Kültür Sarayı'nda kendisi için düzenlenen imza gününde kitabını tanıtarak, “Dün Kendime Seni Anlattım” adlı şiir kitabını imzaladı. Kumrulu şair, kendisini bugünlere getiren öğretmenlerine de teşekkür etti.
Çok az sayıda Kumrulunun katıldığı ve salonun büyük bir bölümünün boş olduğu imza proğramında, Şairin özgeçmişi hakkında salondakilere bilgi verildikten sonra şairin tanıtım filmi izlendi. Konuşmasını yapmak için sahneye davet edilen şair, "Bakmasını biliyor musunuz" isimli yeni denemesini ve babası için yazdığı "Bana bir kucak aç baba" şiiriyle salondakilere duygusal anlar yaşattı.

Kumru'ya imza programının yanında ikinci bir amaç için geldiğini söyleyen genç şair Adem Eyüpoğlu, "Kitabımı çıkardıktan sonra ilk imza günümü kendi ilçemde düzenlemek istedim. Ayrıca Türkiye'de Milli Eğitim Bakanlığı'nın yeni başlattığı yeşil kutu projesiyle sayılı sayıda okula eğitim setleri veriyor. Bu eğitim setlerinde ilçemizin iki ilköğretim okuluna bu setlerden birer adet getirmeyi başardım. Daha nice gencin benim gibi bu eğitim setleriyle gelecekte iyi meslekler edineceğini umut ediyorum" dedi.

Programın sonunda şairin Babası İsmail Eyüpoğlu “oğluyla gurur duyduğunu ve oğlunun kendisi için yazdığı şiir karşısında çok duygulandığını belirtti. Program imza töreni ve ikramın ardından son buldu. Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...