5 Mayıs 2008

“kumrulu” Adında Biri Bana “BABASI BELİRSİZ” dedi. /BEKİR AKKAYA

“BEKİR EFENDİ AĞZINDAN SALYALARIN AKTIĞINI FARK EDEBİLİYORUM.AMA AKMAYA DEVAM ETSİN,SEN BABA ANNENİN SÖZLERİYLE HAREKET ETME BENCE,BABA ANNEN SENİN BABANIDA YANLIŞ SÖYLEMİŞTİ SANA. KENDİNCE,ADAM GİBİ OL...EN AZINDAN HAYATINDA BİR DAKİKA ADAM GİBİ OL.BAŞKALARININ ŞEYLERİNİ ELİNE ALIP GEZME...SELAMLAR.”Ben gelen mesajı zaten yayınladım. Yayınlansın diye gönderilen mesajı bana yazıldı diye yayınlamamam olmazdı.

MESAJLA İLGİLİ BİLGİLER:
İP numarası : 85.107.157.0
E-mail Adresi : erguvan-demeti@hotmail.com

YAZAN : kumrulu
Yazıldığı Tarih: 2008-04-30 12:33:44

İŞTE BANA GELEN O MESAJ:

“BEKİR EFENDİ AĞZINDAN SALYALARIN AKTIĞINI FARK EDEBİLİYORUM.AMA AKMAYA DEVAM ETSİN,SEN BABA ANNENİN SÖZLERİYLE HAREKET ETME BENCE,BABA ANNEN SENİN BABANIDA YANLIŞ SÖYLEMİŞTİ SANA. KENDİNCE,ADAM GİBİ OL...EN AZINDAN HAYATINDA BİR DAKİKA ADAM GİBİ OL.BAŞKALARININ ŞEYLERİNİ ELİNE ALIP GEZME...SELAMLAR.”

Şu Mesajda Kumru.tv’de yayınlanan “Fizmede Açılan Kütüphane ile ilgili haberin altına yazılmış. Aynen bize yazılan mesajın üslubu. Farkı sadece ben Bekir Efendi, İlhan ise İlhan Ağa… Hiç değiştirmeden kumru.tv’den alarak aynen buraya koyuyorum…

“YALAN “KUMRU- ILHAN AĞA NE YAPMAK İSTİYORSUN. 3000 KIİTAPLIK KÜTÜPHANE HA SEN GİTTİN GÖRDÜN MÜ SİYASİ AYAKLI BİR PROJE VE KARŞILIĞINDA DEVLETTEN ALINAN BİNLERCE YÜRO VE YİNE BU PARALAR KARŞILIĞINDA KURULAN 3-5 TANE ANSİKLOPEDİNİN TOPLANDIĞI PROMOSYON KİTAPLARI. KİM KÜTÜPHANE KURMUŞ NEREYE KURULMUŞ, BU KADAR YALAN KARŞILIĞINDA İLGİLİLERDEN SEN NE KADAR FAYALANDIN. KENDİNE GEL GURBAN, KENDİNE EL MALI ÜÇ BEŞ TANE AHMAKLA BİRLİKTE GÖTÜRÜYOR. İNAN BUNLARIN HEPSİ SOYTARI, HATTA SOYTARIDANBDA ÖTE... KİMİN BAŞINI TUTUYORSUN SEN BU KADAR DÜŞEMEZSİN OLMAYAN ŞEYLERİ OLDU GİBİ GÖSTERMEK SANA CİDDEN YAKIŞMIYOR BİZ SİZLERİ SEVİYORUZ LÜTFEN ARTIK KENDİNE GEL, ÜSLÜBUNA GÖRE HAREKET ET...

Bugünden başlayarak mesaj arşivine doğru biraz geriye doğru gittim. “Kumrulu” adıyla gönderilen mesajlardan bazıları da şöyle: Bunların her biri sitemizde ip numaralı ile kayıtlı. İsteyen de bakabilir.

Kumrulu adındaki şahıs 2008-04-30 12:33:44 tarihinde şöyle yazmış:

“SAYIN BEKİR EFENDİ BU SAYFADAN SİYASİ MESAJLARI YA HİÇ YAYINLAMAYIN,YADA HER SİYESİ MESAJI YAYINLAYIN.NE DEMEK DURMAK YOK YOLA DEVAM.EVET ÜLKEYİ SATMAYA DEVAM EDİYORLAR AMA BİRİLERİ ENGEL OLACAKTIR.”

Yine KUMRULU adındaki şahıs 2008-02-08 16:43:31 şöyle mesaj yazmış :

“TÜM KUMRULULARA SELAMLAR…………………………’ı SEVİYORUM,DESTEKLİYORUM.”
Burada isim nokta olmadan aynen yazılmıştır.

Kumrulu 2008-01-31 14:50:09 tarihinde şöyle bir mesaj daha bırakmış:

“slm kumruya ya bu başkanlık nasıl bir olay anlamadım kumruda bu millet kararını verir benim gönlümde çok kişiyi istiyor ama olmuyor ben kumruya işi bilen adam gibi adamların aday olmasını işsterim mesala K.K yada A.C.Z.yada bir çok avkatlarımız var ist onlardan biri ola bilir ama kültürlü olması lazım anlayan anlar sanırım slm lar kumruya
Burada söz konusu isimler kısaltma olmadan aynen yazılmıştır.

Kumrulu yine 2008-01-30 21:36:33 tarihinde şu mesajı yayınla diye bize göndermiş:
“KUMRU KARARINI VERDİ 5 YILDA O.C’ I DESTEKLİYORUZ.........Burada da kumrulunun yazısında kısaltma yok.

Bu kez Gerçek kumrulu adını alarak kumrulu isimli kişi 2008-01-15 17:24:55 tarihinde kısaltma yapmadan şöyle bir yazı daha göndermiş.

KUMRU ARTIK KISIR ÇEKİŞMELERİ BIRAKMALI. SİYASETTE GENÇ BEYİNLERE,PROJE SUNACAK,KUMRUYU KÖY OLMAKTAN KURTARACAK İNSANLARA İHTİYAÇ VAR.O. C.NEDEN OLMASIN???ELEŞTİRMEYİ BIRAKIN İCRAATLARINA BAKIN,İSTANBULA YOLU DÜŞÜP TE O. C. A KUMRU İÇİN UĞRAYANLARIN HANGİSİ ELİ BOŞ DÖNDÜ.GENÇ,DİNAMİK,PIRIL,PIRIL DELİKANLI ELEŞTİRMEYİ BIRAKIP SAHİP ÇIKIN.

Kumrulu 2007-12-14 20:39:41 tarihinde yine bana alenen yapmadığım şeyleri isnat ederek şu mesajı bırakmış ve yayınlatmış…

“herkese selam.öğremen evinin uygulamalarını şikayet etmek istiyorum. bekir hocam öyle fildişi kulelerinden oturmaklşa olmuyor yöneticilik, amirlik öğretmen yakınlarını içeriye sokmayan siz hocalarımı esefle kınıyorum.dışarıdan herkes oraya girip istediğini yaparken siz öğretmen yakınlarını içeriye sokmayın.orası madem öğretmen evi bırakın adı gibi hizmet versin.kahve olmasın.saygılarımla... “

kumrulu 2007-10-30 15:21:49 tarihinde şöyle bir mesaj göndermiş ve ben o zaman mesajın altına cevap yazmışım:

“bekir hocam biz başkan hakkında yorumlarımızı bildirmiştik ama nedense dogruları söylemek suçmuş gibi yazımı silmişsiniz. sizin ne korkunuz var bu konuda.ben sadece görmügümü yazdım.lütfen yazımı yayınlayınızzzzzzzz.teşekkürler hocam.


1.YAZINIZDA İSİM YOK 2. YAZININ KİM TARAFINDAN YAZILDIĞI BELLİ DEĞİL.. 3. BU TÜR YAZILARIN TAMAMINI SİLDİM. 4. BİLİNMEYEN ADLA YAZILAN BU TÜR YAZILAR KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. 5. DAHA ÖNCE AÇIKLAMA YAPTIM... TEŞEKKÜR EDERİM.

Yorumsuz olarak gelen bu mesajları neden mi yayınladım?
Şimdilik ziyaretçilerimize şikayet ettiğim “BABA ANNEN SENİN BABANI DA YANLIŞ SÖYLEMİŞTİ SANA” ifadesini alenen bana yönelten “kumrulu” adındaki kişinin bana ve benim gibilere her zaman zarar verebilecek ruh halini deşifre etmek maksadı ile mesajlardan bir kısmını buraya aynen koydum. Şimdilik yasal mercilere gitme hakkımı saklı tutmak ve “kumrulu” adındaki kişiyi siz ziyaretcilerimize şikayet etmenin daha anlamlı olduğunu düşünüyorum…Tabiî ki yasal mercilere de günü gelince elbette gidilecektir. Selam ve Saygılar/Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...