14 Aralık 2017

Bekir Akkaya Bir Ekoldür/İsmet Kaymak

İsmet kaymak
Nerden: kumru
Tarih: Prş 02 Kas 2006 08:30:26 CET

Aziz dostum M.ARŞIN iyiki bu siteyi kurup insanların,fizmelilerin hizmetine sunmuşsun.Fizmeliyim diyenler bu sayede bir bir ortaya çıkıp kendilerini tanımaya,köylerini tanımak için özel bir gayret göstermekte olduklarını hissetmeye başladım.Bu sözleri niye yazdım.Halen fizmeliyim demekten ar edenler var.Fizme topraklarında oturmuş,havasını teneffüs etmiş suyundan içmiş kişilerin Fizme ismini söylemekten aciz oln,delikanlıca fizmeliyim diyemeyenleri görüyorum."Kestane çıkmış kabuğunu beğenmemiş"misali.Ama çok şükürler olsun,gururla yeniden kaynaşıp,canlanarak bir fizme Atmosferi oluşturmayı,Kongerelerinin alt yapısını oluşturup.taşlarını koyduğumuzu düşünüyorum.Fizme eyaletinde ne hünerler varmış,tanımaya,tanışmaya ihtiyaç olduğunu,zamanın geç olmadığını,neresinden başlasak diye bu siteler sayesinde olcak tır.Dairemde,yani hastanedeki masama oturduğum zaman hemen Fizme sitesinde ne var ne yok,yada kardaş sitelerde neler var diye bakarım.Bu siteler sayesinde daha hangi dostları harakete geçirebiliriz.uyşukluktan kurtarabiliriz.Özel gatretlerinden faydalanabiliriz.İnsanlarınfikirlerinden,bilgilerinden faydalanmak için,FİZME sitesi sahibi Almanyadan M.ARŞIN KARDEŞ.Kumrudan Bekir AKKAYA "canik.org "yine kumru.org vede kumru.biz siteleri ve sahipleri bizim için bir ekoldür.Onlara ne kadar teşekkür etsek azdır.Duygu ve düşüncelerini kaleme alıp yazılar yazan Ekrem SAYGI bey efendiyide hafife almamak lazım.Yukarıda isimlerini zikrettiğim site ve şahıslar sayesinde site nedir.Bilgisayr nasıl bir şeydir.Öğrendik.Onlarıda elbet tetikleyen var.Sayenizde kaynaşıyoruz,koklaşıyoruz.Onlar gayret gösterdiler,çalıştılar.Bizlerde peşlerinden geliyoruz."ÇALIŞMAK HAYAT DÜŞÜNMEK İŞTİR"doğrultusunda yürüyoruz.Fizmeliyiz.çalşacağız.Bizde varız.Teşekkürler "fizme sitesi,Bir hayli teng yu canik.org İYİKİ VARSINIZ.Sağ olun var olun.

-- ÇALIŞSANA--
Fizmeden çıktım yola
Selam verdim sağa sola
Bu yollar bana hayrola
Ortaca köyüne verdiler beni hoca
Üç yıl mücadele verdim arada
Haber verdiler,gel asker ocağına
Ey komşular bana uğurlar ola
Vatan borcu bitti Ankara’da
Kumruya gelince dedim ver elini ana
Öpeyim elini baba ocağında
Babam dedi ,oğlum kalksana
İş ekmek zamanıdır çalışsana
Bana yol görünür gurbet ellere
Otobüse atlayıp Ankara’ya
Oradan atamamı yaptılar dadaş diyarı Erzurum’a
Başladım minareden bağırmaya
Allahu Ekber,allahu Ekber diye
Görev icabı ha dolaş ha dolaş
Bu yazı için sende biraz uğraş
Fizme idi baba ocağım
Güzel Kumru oldu durağım.
Her şeyin başı sağlık olsun olacağına
Bende geçtim sağlık Ocağına
Sonra hastane memurluğuna
Selam olsun bütün fizmelilere
Selam olsun beni sevenlere
İsmet Kaymak

©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...