20 Ocak 2023

Hakkımda Hakaret İçerikli Bir Yazı /Şimdi Keyif Alma Zamanı.../DOST DEĞİL'den

İlk olmanın ağır sorumluluklarını hep yaşadım. Üzerime vazife olmadığı halde kuruduğum internet sitesi Kumru'da ilkti. Yazdıklarım ve yorumlarımdan menun olanlar binlerce idi. Ama bazen de hiç memnun olmayıp kendi halimce yaptığımı çok ciddiye alarak sataşanlar da yok değildi. Yaptıklarımı bir devlet meselesine bile dönüştüren zübükler vardı. İşte onlardan biri. Hiç değiştirmeden yayımlıyorum.

“Dost idi ama Şimdi Değil” adında bir isimsizden 04.07.2003 tarihinde hakkımda çok ağır bir eleştiri yazısı. Buyurun okuyun!  

Aslında veda yazısı yazdıktan sonra yazmamam gerek, biliyorum ama Yazılanları ya da sataşmaları okuyunca da yazmaktan kendimi alamıyorum.

Zira neresinden tutsam elimde kalıyor. Önce bazı gözlemlerimden bahsedeyim. İsteniyor ki sırf aynı şeyler söylensin. O zaman yapıcı Eleştiri oluyor. Yok, aleyhte bir

şeyler yazmışsanız yıkıcı oluyorsunuz. Otomattık olarak. Osmanlı'da da vardı aynı hastalık. Ahali "padişahım çok Yasa" diye bağırtılırdı. Oysaki devlet batıyordu. Hatta bazı padişahların Maaşlı özel dalkavukları dahi vardı. Hâlbuki aynı Osmanlı’nın yükseliş Donemi padişahlarına ahali "mağrur olma padişahım, senden büyük Allah var" Nidalarıyla karşılama yaparlardı.

  Anlatılan bir hırkayadır, genç yasında Tahta çıkan bir padişah, olaki gururuma kapılır yanlış yaparım korkusuyla Bir kişiyi görevlendirir. Vazifesi hersabah padişaha "mağrur olma Padişahım, senden büyük Allah var" demektir. Yıllar bu minval üzere geçip Gider, bir gün padişah bu görevliyi çağırarak bundan böyle kendisine İhtiyacı olmadığını söyler. Görevli, bir hata mı yaptım endişesiyle bunun Nedenini sorduğunda padişah "artık yasım kemale erdi, saclarıma aklar Duştu. Her sabah kalkıp aynanın karsısına geçtiğimde beyazlamış sac ve Sakalım bana zaten mağrur olmamam gerek tığını hatırlatıyor. Bu nedenle Artık sana ihtiyacım yok" cevabı verir.

Sayın Bekir Akkaya da var aynı Hastalık. Isıtıyor ki herkes kendini öğsün. Buna alıştırılmış da. Aleyhte Bir şey söylenmişse küplere banıyor, yıkıcı eleştiri yaftasını Yapıştırıyor. Bazen hızını alamayıp "sen ne yaptın ki laf söyleme hakkını Kendinde buluyorsun" cevabını veriyor. Siteyi halen takıp ediyorum ya,

Gecende siteyi okurken beni rahatsız eden bir şey buldum. Sayın webmaster Bekir Akkaya ana Sayfada tam on üç (13) kez ismini zikrediyor. İnanmayan sayabilir. Artıdan iki tane de fotoğrafı var. En komiğime gıdanı asfaltlanan bir yolla ilgili Yaptığı haberdeki "bizim evin (Bekir Akkaya) yanından Kumru’ya iki Dakikada geldim" açıklamasında dahi ismini zikretmek gereği duymasıydı.

Kumru kelimesini ismiyle özleştirme gayreti içerisinde. "herhangi bir Arama motoruna kumru kelimesi yaz, bakalım karsına ne çıkacak" diye bana Çağrıda bulunmuş. Ben de denedim. Kumru ılı ılığı bir şeyler çıkmasını Beklerken karsıma Bekir Akkaya ısmış çıktı. Ama şaşırmadım. Çünkü zaten Kendisini daha önceki bir yazımda "kumru kavramı üzerinde mülkiyet sağladığı ile ilgili  itham etmiştim. Sadece ithamım doğrulanmış ve muhatabımca Iftıra adılmış oldu. Yanı "şecaat ahzederken sıratın söyler merdi kıptı "Mısraı gerçekleşti yalnızca. Aynı hastalık, güya bana cevaben de bir Şeyler yazdığı "Kumru’da yasamak ya da bu site" yazısında da var. "ben Aslında söyle ısıtıyorum, ben söyle düşünüyorum, benim ıkın söyle Soyluyorlar, ben şunlardan yanayım, ben, ben, ben..." nedir bu bencillik Allah askına. Ben bir şeyler yaptım, hapınız bana bir şeyler borçlusunuz, Ödeyin dimyatınızı, en azından gösterin manatınızı havaları.

 Tevazu diye Bir kelimeye rastlanmıyor lügatinde. Korgan'la ilgili sitenin ziyaretçi Defterine yazdığı bir yazısı var sayın webmaster Bekir Akkayanın. Kumru sitesiyle "acemi De olsa kendini oyaladığını" belirtiyor. Oyalanırken (oyalanmak ve Cızıktırmak kelimeleri anlamca biraz benzeşmiyor mu sizce de.) Kumru Kılımsını çerez etme barı, bu kadar ucuz mu kumru ısmış kendisiyle Oyalanılacak. Üfürünce mangalda kul bırakmayanlar kullandıkları kelimelere Dikkat etmeliler.

 Bir okur yazısında kendisine yöneltilen "siparişle haber Yazma" suçlamasına da bir açıklama getirmeli sayın webmaster. Yoksa Kendisi de mi benim gizli rumuzla haber yazıyor?

Daha yazacak çok şey var Ama yeterince uzattım galiba. Belki bir defakine onlardan da bahsederim.

          Selamlar.

            Bir Dostu İdi Ama Şimdi Değil / 04.07.2003

 

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...