29 Eylül 2008

Olay Yürekleri Hoplattı /Bekir AKKAYA


Bugün Kumru’da Yukarı Köprü’nün hemen yakınında bir olay olduğunu ve olayda bıçaklama sonucu ağır yaralılar bulunduğunu ben de dedi kodu mahiyetinde öğrenmiştim.
Ramazanın son gününde böyle bir olayın olması beni son derece rahatsız etmiş ve her iki tarafın o andaki halinden sonraki zamanlarda çektikleri pişmanlık acılarını düşünmüş ve iki tarafının acılarını yüreğimde hissetmiştim.

KUMRU TV’deki görüntüleri görünce şok geçirdim. İşin doğrusu vallahi korktum ve ürktüm. Ne kadar korkunç bir durum. Ne kadar acı veren bir olay.

Gazetelerin üçüncü sayfalarındaki haberleri hep okurum. Cinayetler, intiharlar, ırza geçmeler, aldatmalar ve trafik kazaları. Sizlerde dikkat edin bir bakın. Olayların yeri ve kahramanı farklı olduğu halde olaylar hep aynı. Bu böyle olmasına rağmen acımasızlık gözlerimizin
önünde sık sık tekrar eder durur.

Kumru’da yaşanan bu olayın ben kesinlikle hiçbir kahramanlarını tanımam ve bilmem. Ancak bildiğim bir gerçek şu.

Bugün Ramazan’ın son günü ve yarın bayram. Olay her ne olursa olsun bu aileler için bugün ve bugünden sonrası bundan öncekiler kadar güzel ve huzurlu olmayacak. Ve bütün olaylarda durum bundan farklı olmuyor. Peki buna değecek acaba ortada ne olabilir ki?

Bugün arife ve yarın bayram. Olaydan sonra yaralanan ya da yaralayanların durumları pişmanlıktan başka hiçbir şey getirmemiştir. Ya ölen ya da öldüren bugünü ve bundan sonra eski durumda hiçbir zaman olamayacak. Telafi edilmesi mümkün olmayan pişmanlıklar ve korkular bu aileleri hiçbir zaman bırakmayacak…

http://www.kumru.tv/haber.asp?haberid=4261
Ne olursa olsun kesinlikle var olan olayı daha da artıracak ve derinleştirecek davranışlardan kaçınmak ve mümkünse bu durumlara gelebilecek durumlardan kaçınma basireti gösterecek birey çabası içersinde bulunmak hepimizin birinci derece görevi olmalıdır.

Bu olaylar her birimize bir ders olmalı, anlık hırs ve öfkelerimize kapılmamalıyız. KUMRUTV’DE çocukların çığlıkları eşliğinde insan denen varlığın acımasızlığını birebir görerek ibreti alem için çocuklardan uzak izlemenizde büyük faydalar olduğunu düşünüyorum…Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU
KUMRU TV'DE GÖRÜNTÜLER İÇİN: http://www.kumru.tv/haber.asp?haberid=4261
http://www.kumru.tv/haber.asp?haberid=4261
http://www.kumru.tv/haber.asp?haberid=4261

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...