27 Eylül 2008

523.658 Kişi Yardımlarınızı Bekliyor


Dernek olarak faaliyet göstermeye başladığımızdan bu yana geçen on yılda sizlerden aldığımız yardımları, sizin adınıza sizin vicdanınıza yakışır yerlerde değerlendirdik.
Deniz Feneri Ailesi olarak, bağışçılarımız ve gönüllülerimizin
desteğiyle 10 yıldır yaptığımız her iyiliğin yerine ulaştığını kesin olarak biliyor olmanın huzuru içindeyiz.
Yine bir Ramazan ayında çıktığımız iyilik yolculuğunda, her Ramazan ihtiyaç sahiplerinin yardımına koştuk. Türkiye’de ve dünyada Ramazanın yolunu gözleyenlere gıda, giyim, nakit gibi pek çok yardım ulaştırdık. Türkiye’nin dört bir yanında düzenlediğimiz iftarlarda bağışçıları, gönüllüleri ve yardım alan aileleri bir araya getirdik. İyilik yolculuğunda bir aile olarak ilerlemenin hazzını paylaştık.
Ancak bu Ramazan; gecen yıl yardım alan 523.658 kişiye
yardım gönderemedik.
Biz, her zaman yanında olduğumuz bu ailelere bayramdan önce yardım ulaştırmak için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.
Ama bilmenizi isteriz ki ihtiyaç sahibi bu aileler sizlerden gelen yardımları bekliyorlar.

Hem Kadir Gecenizi, hem de birkaç gün sonra karşılayacağımız mübarek Ramazan Bayramınızı tebrik eder, sağlık ve esenlik dolu günler dileriz.

Deniz Feneri Derneği
http://www.denizfeneri.org.tr/
0212 414 60 60

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...