27 Eylül 2008

EĞİTİM-BİR’İN İFTARINA DİĞER SENDİKA BAŞKANLARI DA KATILDI(fotoğraf ve haber)


Kumru Eğitim Bir Sendikası Üyelerine ve Kumru’da bulunan diğer eğitime yönelik sendika başkanlarına Kumru Hanımeli Kafe’de bir iftar yemeği verdi.

Eğitim Bir’in iftar yemeğine Kumru Türk Eğitim Sen Başkanı Hacı Hüseyin Sana, Kumru Eğitim Sen Başkanı Behçet Arslan’ın yanı sıra Kumru’da bulunan tüm okul
idarecileri de katıldı. 100 ‘ün üzerinde üyenin katıldığı iftar yemeğinde Kumru Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Hocaoğlu, Şube Müdürü Erol Başar, Kumru Halk Eğitim Merkezi Müdürü D.Mehmet Muslu, Kumru Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Necdet Cep, Kumru Öğretmenevi Müdürü Bekir Akkaya, Kumru Milli Eğitim Şefi Ekrem Saygı, Kumru Çok Proğramlı Lisesi Müdürü İbrahim Gaffaroğlu, Kumru İmam Hatip ve Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürü İbrahim Tatlıgül, Kumru Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürü Ahmet Baş’ta hazır bulundu.

Kumru Eğitim Bir Sendikası Başkanı Harun Demir yemek esnasında bir konuşma yaptı. Başkan Harun Demir konuşmasında davete iştirak eden diğer eğitim sendikası başkanlarına ve üyeleri başta olmak üzere ve tüm üyelere teşekkür ederek konuşmasını şöyle sürdürdü “ Bu iftar proğramının bu yıl ikincisini gerçekleştiriyoruz. Geçen yıldan farklı olarak bu yıl diğer sendika idarecilerini de iftarımıza davet ettik. Proğramımıza katılmaları bizi ve tüm üyelerimizi son derece memnun etmiştir. Kendilerine huzurlarınız da teşekkür ediyorum.” Dedi.

Eğitim Bir Sendikası Başkanı Harun Demir konuşmasını şöyle sürdürdü. “Bizler sendika olarak üyelerimizle bu tür faaliyetleri sık sık gerçekleştiriyoruz. Ramazan münasebetiyle bu iftarda bir araya gelerek davetimize iştirak eden üyelerimize ve hiçbir sendikaya üye olmadığı halde davetimizde bulunanlara da teşekkür ediyor hepinize afiyet olsun dileklerimi sunuyorum. Bu dür dayanışma ve kaynaşma her alanda olduğu gibi eğitim camiasında da gereklidir. Yaptığımız çalışmalarla bu tür ortamların oluşmasına katkıda bulunabiliyorsak bizlere ne mutlu. Eğitim Bir Sendikası olarak sendikacılığın yanında muhabbet ve sevgi ortamını ramazanda olduğu gibi hayatın her alanında var olması için gayret göstermek her birimizin en önemli görevidir. Diğer sendika başkanları ile birlikte iftar açabilme ve aynı mekanları paylaşma Eğitim Bir camiası olarak bizim özlemlerimiz arasındadır. Belki de Türkiye’nin geleceği bu tablonun oluşmasında saklıdır. Hepinize tekraren afiyet olsun diyor, sevgi ve selamlarımı sunuyorum.” Dedi. KUMRU HABER/KUMRU
FOTĞRAFLAR İÇİN: http://picasaweb.google.com/kumruhaber/ETBRSENDKASIFTARI2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...