15 Temmuz 2012

İlteriş Denen Dipsiz : Evin İnşaatını Bitirdin


İLTERİŞ BEY
kimekumruhaber@gmail.com

tarih 11 Temmuz 2010 12:41
konu Kumru ' da eğitim , alavere dalavere ve Bekir AKKAYA!
gönderenhotmail.com

ayrıntıları gizle 11 Tem (8 gün önce)

Sayın Bekir  Akkaya; Kumrunun eğitimiyle  yakından  ilgilenmeniz bir hemşeriniz olarak beni  mutlu  etti. Kumrunun eğitim sıralamasında yerini  büyük bir  gururla  vermişsiniz! Unutmayın ki bu başarıda  sizin de samimi çalışmanız  var. Lütfen Kendinize haksızlık etmeyin. Ayrıca  hangi  komplolarla idereci atamalarında yer aldığınız  göz  ardı edilmemeli. Öğretmen evinde  mesai saatlerinde ,ne kadar  gayretli çalışarak evinizin inşaatını bitirdiğiniz, M. Akif İ.Ö.O okulundaki başarılı  öğretmenliğiniz, YİBO ' da ne kadar başarılı olarak eğitim öğretim yapacağınızın bir  referansıdır. Keşke  bu keskin zekanızı eğitim öğretime  harcasanız da Kumru eğitim öğretim sıralamasında bir kaç basamak  atlasa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...