16 Temmuz 2012

KUMRU MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE YUSUF BEYAZPINAR ATANDI


Uzun zamandır vekaleten yürütülen Kumru Milli Eğitim Müdürlüğüne Asaleten müdür ataması yapıldı. Kumru Milli Eğitim Müdürlüğüne  Ünye Puset Polvan İlköğretim Okulu Müdürü Yusuf Beyazpınar’ın atanması Kumru Eğitim
Camiasında ve Kumrulularda sevinçle karşılandı. Son yıllarda SBS sınavlarında Kumru’nun son sıralarda yer alması bir türlü başarı sağlayamaması vekaleten yürütülen müdürlüklerden kaynaklandığı özellikle vurgulanıyordu.
            Kumru’ya Milli Eğitim Müdürü olarak atanan Yusuf Beyazpınar Bafra doğumlu olup  Üniversiteyi de İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkiler bölümü mezun olup görev yaptığı Fatsa ve Ünye’deki okulların başarıları ile tanınmaktadır.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...