16 Temmuz 2012

ÖĞRENCİLER SORDU KAYMAKAM CEVAPLADI


 “Onlarda Bir Zamanlar Öğrenciydi” projesi kapsamında öğrencilere yönelik meslek tanıtımı amacıyla  Kumru İMKB Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’nun misafiri bu kez de Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin oldu.
            Kumru Kaymakamı Ömer Said ŞAHİN Kumru İMKB Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürlüğü konferans salonunda öğrencilere yönelik Kaymakamlıkla ilgili geniş bilgi verdi.
Son sınıf öğrencilerinin katıldığı meslek tanıtım proğramına dinleyici olarak Okul Müdürü İlhan Uğur, Müdür Başyardımcısı Bekir Akkaya, Müdürü Yardımcıları Murat Bahtiyar, Suat Evin, Yasemin Keskin Bahtiyar ve Öğretmenler de katıldı.
            Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin kaymakamlıkla ilgili geniş bilgi verdikten sonra öğrencilerden gelen soruları da cevaplandırdı. Soru soran öğrencilerin soru sorarken kendilerine güvenleri ve kendilerini tanıtıp soru sorma tarzları dikkatlerden kaçmadı. Birbirinden ilginç soruların soruları karşısından zaman zaman Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin ve öğretmenlerin  gülmelerine neden oldu.
            Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin kaymakamlık mesleğinin önemini anlattıktan sonra öğrencilerin çalışmaları ile elde edilmeyen hiçbir şeyin olmadığını vurguladı.
            Büyük şehirlerde okumanın önemine vurgu yapan Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin “Ben kaymakam olmayı ta çocukken düşünüyordum. Müfettişliği bırakarak istediğim ve sevdiğim mesleği yapmanın mutluluğunu yaşıyorum. Siz çocukların mutlaka sevdiği mesleği seçmelerini ve bir şey olmanın çabası ve gayreti içersinde bulunmalarının öneriyorum. İnsan neyi çok seviyorsa o meslekte başarılı olur ve ardından mutluluğu da yakalar.” İfadelerini kullandı.
            Bir öğrencinin “Ne kadar maaş alıyorsunuz” sorusuna Kumru Kaymakamı   Ömer Said Şahin “Geçiniyoruz” diyerek diğer öğrencilerin gülümsemelerine  neden oldu. Kumru Kaymakamı Ömer Said Şahin “ Hayatta para çok da önemli değil. Kaymakamlık çok iyi ve bir o kadar itibarlı meslektir. Sakın unutmayın “Sevdiğiniz ve hoşunuza giden mesleği seçin. Ben bu mesleği çok seviyorum” ifadelerini kullandı.
            Son olarak vatana ve millete faydalı olmanın önemine vurgu yapan Kumru Kaymakamı  Ömer Said Şahin “ En önemli şey vatana millete hizmet edebilmektir. Vatanını ve milletini seveni insanlarda sever.” Diyerek konuşmasına son verdi.Bekir AKKAYA/YİBO/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...