29 Kasım 2007

Anten ve TV /Bekir AKKAYA

BİR YORUM

Aslında her birimiz şaşırdı ne yapacağını. Ben de öyle...Benim gibiler bir şekilde kendilerini kurtarıyorlar. Ya durumu müsait olmayanlar? İşte sıkıntıda burada başlıyor.
Neden mi söz ediyorum? Şu TELEVİZYON ANTENLERİNDEN...
Bundan bir kaç yıl önce çatal antenler aldık. Sonra bunlar tedavülden kalktı. Sonracığıma Çanak ve uydu cihazları girdi devreye bugünlerde bunlarda tedavülden kalkmak üzere. Ben şahsen dijital uydu aldım hem de kartlısından...Zaten kitap okuma alışkanlığı yok. Oturuyorum
TV'nin karşısında gavur müslüman bütün dünya karşımda...İşin doğrusu guya keyf yapıyoruz...
Kaça mı aldım cihazı? Öğünmek gibi olmasın ama tam 400 dolar. Yani bugünkü para ile tam 650 milyon lira...
Peki bu parayı Kumru ve köylerinde kaç kişi verir acaba? Parası olmayanlar izlemesin demek işin bana göre son derece yanlış...
Peki ne olmalı?
Belediyenin görevi olmasada bu işe el atması gerekir bana göre. Gerçi seçimler yaklaştı ama. Cihaz satarak bu işten para kazananlar bu işe tepki gösterir mi? Bana göre bu işten memnun olanların oyu Kumruya on tane belediye başkanı seçer.
Kumrunun duyarlı insanları bu işe bir el atarlarsa bu gerçekleşir. Nasıl mı? Bunun bir çok yönü ve yöntemi var. Sadece 600 milyon vereceğimize belki bir on milyon vereceğiz. Bana göre bu işte iyi bir hizmet olur. Çünkü başka yerleşim birimleri böyle yapıyor.
Gelin bu işe bir çözüm bulalım...22.03.2003 -BEKİR AKKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...