30 Kasım 2007

Nedim Kovan'ın Dikkatine/ Bekir Akkaya

Sayın Bekir AKKAYA,

Kenthaber.com sitesinde aşağıda detay bilgileri bulanan yorumunuzun yayın durumu değişmiştir.

Haberin Konusu : Ordu’da ne var ne yok
Açıklama : Kent Haberin Kumru İlçesi Editörü olarak yazıyorum. Nedim Kovanı yakından tanımam. Hiçte yüz yüze gelmedim. Ordu Güneş Gazetesinden ve Kent Haberin Ordu Sayfasından sürekli takip eden biriyim. Yıldız Haber Dergisini de bir arkadaşın sayesinde inceleme imkanım oldu. Her ne kadar bir kamu kuruluşunda çalışmakla birlikte 15 yıldır da gerek haber noktasında ve gerekse köşe yazısı olarak sürekli yazan biriyim. Büyük ihtimal yazılarımız ve Kent Haber sayesinde yüz yüze olmasa da isim olarak tanışıyoruz. Düşüncelerimin tamamını yazma imkanım olmasa da işin doğrusu “30 MİLYONA FUHUŞ” başlıklı bölüm özelliklede lise önlerinde çoook kimlik sahibi, hatta yönetici bile tanıyorum….” Sözü gerçekten beni ürpertti. Bu yazıyı da bir yazı yazma noktasında değil bir anne baba kimliği içersinde yazmak istedim. Eğer bu yazıda yazılanlar doğru ise çok ciddi bir durumla karşı karşıyayız demektir. Özellikle de bu anne babalar için son derece tedirgin edici bir durumdur. Bu noktada yetkililerin bu sözün doğruluğu yanlışlığı bir yana derhal üzerine gidilerek anne babaları rahatlatmaları gerekmektedir. Bu kesinlikle sıradan bir haber ya da bir yazı olamaz…Ben yorumları da okudum. Ne var ki Nedim Kovan’ın yorumlara verdiği cevapların içersinde “mas…….” İle başlayan kelimeyi de işin doğrusu çok yadırgadım. Bu noktada Nedim Kovanın tahriklere kapılarak kendisini ispatlama noktasına
gider gibi bir durumda doğru bir şey değil. Bütün görevler kutsal ve her görevin kendine göre bir kuralı ve bir alanı mevcuttur. Her görevde bulunanın diğer görevlilerle iletişim içersinde ve sınırları zorlamadan uyum içersinde çalışması bir zorunluluktur. Polis gazeteci ve gazetecide polis değildir. Ortamın huzur içersinde olması için kesinlikle birbirlerine ihtiyaçları vardır. Burada olduğu gibi diğer kurumlarda bundan farklı değildir. Burada önemli olan sınırları zorlamamak yani bir meslekte bulunanın diğer meslekte bulunana hak ihlali yapmaması ve kanun ve yönetmelikler içersinde hareket etmesi olacaktır. Neticede Sayın Nedim Kovan için “Sadece şu Orduda 250’den fazla haber kaynağım ve istihbaratım var.” Cümlesi doğru bir cümle ve tanımlama olamaz. Çünkü gazeteciliğin bilgi toplamak ve istihbarat oluşturmak gibi bir görevi olamaz ve olmamalı da…Son söz : Sayın Nedim Kovan’ı bu yazımla ümit ederim üzmemişimdir. “FUHUŞLA İLGİLİ SÖZLERİ İŞİN DOĞRUSU BENİ KORKUTTU. MUTLAKA BU YAZIDAN SONRA YETKİLİLERİN BU DURMUN ÜZERİNE GİDECEĞİNİ ÜMİT EDİYOR” Nedim Kovan’a başarılar diliyor, Kumru ilçesinden selamlar gönderiyorum…www.kumru.org—Ya DA Kent Haber Kumru Sayfası---Bekir Akkaya
Tarih : 01.05.2005 03:51:08
IP : 85.96.223.99
Yayın Durumu : Yayınlanıyor


Saygılarımızla,

Kenthaber.com

Kenthaber Ana sayfası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...