26 Nisan 2022

Tecelliye Bağdu'dan Teşekkür

2007 yılında çektiğim bir video üzerine Tecelliye Bağdu’dan bir mesaj aldım. Aynı mesajla birlikte bana Rıza’nın fotoğraflarını da göndermiş. İlgili videoda ben “Kumrulu Rıza” diye  kayıt yapmışım. O videoda Rıza benden diş yaptırmamı istiyor. İş te o video üzerine Tecelliye Bağdu bana  şöyle yazıyor. Selamın aleyküm , ben yıllar önce videoya çektiğiniz pehlivan Rıza'nın torunuyum . Ondaki büyük degısımı gormenızı ıstedım . Dedem o videoyu defalarca izliyor. Sıze çok selamı var . Dişleri yapıldı fakat cebinde gezdırıyor. Teşekkürler…“Tecelliye Bağdu

İŞTE O VİDEONUN ADRESİ :

https://www.dailymotion.com/video/xavkah

Ben de Teşekkür ediyor Rıza Ağabeye selam ve saygılarımı sunuyorum…Bekir AKKAYA- 13 Temmuz 2006/KUMRU


.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...