1 Nisan 2022

Şevket Alır Büyüğüme Allah’tan Rahmet Diliyorum

Bu fotoğraf tarafımdan 1999’da çekildi.

Gerek Fizmeli olmam ve gerekse Fizme-Ağlayanında uzun süre görev yapmam nedeniyle koskoca Fizme’nin tüm mahallerinde çok sayıda dostlar ve ağabeyler edindim.

O günlerde tüm öğretmenler bir araya gelir, öğrenciler ve tüm okulların katılımı ile ortak etkinlikler düzenlenirdi.

Okulların lojmanları vardı ve tüm öğretmenler köyü terk etmezler ve

lojmanlarda kalarak köyün bir parçası olurdu.

Bu etkinliklerden birinde daha önceden dostluğumuz olan büyüğüm Şevket Alır Ağabey’in dükkanını ziyaret ettim. Ayrılırken kendi isteği ile bu fotoğraf çekildi.

Çok kıymetli biri olan Şevket Amca beni çok önemser ve ben de onu çok severdim.

Değerli ve bir o kadar birikimli biriydi.

Bu vesileyle Şevket Alır büyüğüme ve tüm vefat edenlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun. Rabbim peygamberimize komşu eylesin…

            Bekir AKKAYA /01.04.2022 /https://bekirakkaya.blogspot.com/ KUMRU

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...