30 Nisan 2022

Kumrulu Matematikci'den Mektup Var! (2008)

Sayın hocam, Bekir AKKAYA

Ben Selçuk Hamzaoğlu.Sizinle en son Samsunda Zali restoranda  Samsundaki Kumrulular gecesinde yanyana oturmuştuk.Size uzun zamandan beri yazmayı düşünüyordum,kısmet bugüne imiş.

Bu arada Nevzat Bellici hocamın vefatınıda üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz.Kendisine Allah tan rahmet diliyor,kederli ailesine  ve Kumru eğitim camiasına başsağlığı diliyoruz buradaki Hamzaoğlu'lar olarak.Babam Seyfullah Hamzaoğlu da yanımda şu anda. onunda size selamlarını iletiyorum.

Evet değerli hocam ,yanyana iken görüştüğümüz bir proje vardı.Şimdi  bu projeyi Samsun Milli Eğitim Müdürlüğü vasıtası ile Ulusal bazda Tübitak yarışma projesi olarak hazırlamaktayım.Bilmem başarabilirmiyiz ama başaramasak bile karınca misali bu ülkeye ,bu ülkenin insanlarına birşeyler  katmak adına yol almış oluruz.

Tübitak ın açmış olduğu Proje Yarışmasına  geçen yıl Türkiyenin muhtelif okullarından tam 1925 tane proje katılmış, içlerinden 98 tanesi finale kalmış.Ancak kayda değer bir konu çarptı gözüme.Samsun merkez olmak üzere Amasya Ordu Samsun Sinop Tokat  Giresun illleri içinden sadece Tokat proje yarışmalarına katılıyor.Samsundan ya da diğer illilerden katılımm yok maalesef.inşallah projemiz kabul görür de finale bile kalırsa- ki bu da başarıdır- hem Samsun adına hem de Ordu adına yeni projelerle gündeme gelmeyi planlıyoruz.

 Benim bu fikrimi milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge birimi dinlediğinde çok şaşırdı ve kayda değer buldu.size bahsettiğim üzere eğer Kumrumuzda da bu interaktif öğretim modeli olan Eğitimde İnovasyon(yenilikçi yaklaşım) isimli projemin hayata geçirilmesi için gerekli fedakarlığı yapmaya hazır olduğumu bilesiniz.eğer projem onay alırsa öncelilke Samsun ilinden başlamak üzere tüm merkezi ve büyük okullara bu  modeli kurma ve kullanacak öğretmeni yetiiştirme işini bana verecekler.Ben de bu anlamda Kumrulu öğrencilerin bu fırsattan yararlanması adına üzerime düşeni  seve seve yapmak isterim,tabi talep gelirse:) 

Hatta size yine bahsettiğim bir konu vardı.Samsundan Kumruya her zaman gelemesek bile internet üzerinden, ÖSS ye   ve SBS  ye hazırlanan öğrencilere ders anlatabileceğimi söylemiştim.Bu konuda da  Kumrudaki eğitim camiasının idarecilerinden talep gelirse ve imkan verilirse  yine üzerime düşeni yapacağımı belirtirim.
Bu mail adresinden sizinle yazışabiliriz.Çalışmalarınızda kolaylıklar diler ,saygılar sunarım.26.12.2008

Matematikci Selçuk Hamzaoğlu ile ilgili haberimiz: 

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...