26 Nisan 2022

Bu dilekçenin ardından KUZU KUZU dosyayı ve yalan ifadeleri gönderdiler...ŞİMDİ BENİ GÖRÜNCE YERE BAKIYORLAR!

GÖREV YARİ                                             : Kumru Mehmet Akif Ersoy İlkokulu Müdürlüğü

GÖREVİ                                                      :  Öğretmen/
ÜNVANI                                                      :  Müdür Yardımcısı

T.C.KİMLİK NO                                        :  333
ADI SOYADI                                              :  Bekir AKKAYA
BABA ADI                                                   :   Mehmet
DOĞUM YERİ/TARİHİ                           :  KUMRU /20.05.1961




          BAŞBAKANLIK BİLGİ EDİNME DEĞERLENDİRME KURULUNA

                                                                BAKANLIKLAR/ANKARA



İtiraz Eden: Bekir AKKAYA 

Başvurunun Yapıldığı Kurum veya Kuruluş:  Kumru Mehmet Akif Ersoy İlkokulu Müdürlüğü

Kurum veya Kuruluşa Başvuru Tarihi:  18.01.2017 (1. Kez Okul İdaresine)   

                                                                     19.01/2017 (2. Kez Okul İdaresine)

Kurum veya Kuruluşun Cevap Tarihi:   19.01.2017 (Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’nün)

          02.02.2017 (Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü)    

İtirazın Konusu: Soruşturma Raporu Ek ve Evraklarının Tarafıma Verilmemesi


AÇIKLAMA

            Sosyal Medya üzerinden yapmış olduğum paylaşımlarda “resim ve adamcık, kadıncık, kancık” şeklinde hitaplar kullandığım iddiasıyla hakkımda soruşturma açılmış olduğunu Okul Müdürlüğü’müzün mail yoluyla gönderdiği 17.01.2017/06 sayılı yazısı ile (1)  7 gün içinde savunma vermem gerektiği bildirildi.  Savunma yapabilmem için dosya bilgilerine ihtiyaç duyduğumdan izinli olmam nedeniyle önce mail yoluyla 18.01.2017 tarihi dilekçemle  “Soruşturma Raporu’nun Özetini” talep ettim.(2) Daha sonra da Okul Müdürlüğüne 19.01.2017 tarihli dilekçem ile “Soruşturma Dosyası Eklerini” talep ettim. (3)

             Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 19.01.2017 tarih ve 767677 sayılı yazı ile Soruşturma Raporu’nu “soruşturmayı yürüten makamın verebileceğini” bunun için de İl Milli Eğitime yazı yazıldığı tarafıma bildirildi. (4) Bu yazıya ek olarak “Soruşturma Raporu Kapağı” verildi 

Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 02.02.2016 tarihi ve 1364142 sayılı yazısı (5) ve ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yazısı (6)  tarafıma tebliği edildi.(7)  İlgili yazıda dilekçeme cevap olarak “4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanununun 19 maddesi ve 667 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında alınan tedbirlere ilişkin kanun hükmünde kararnamenin 3. Ve 4. Maddesi kapsamında inceleme/soruşturma dosyası verilmemekte” ibaresi ile önceden verilen Soruşturma Dosyası Kapağı ve kendi verdiğim ifade metni bana verildi.

Önce  “Uyarma” cezasına ve İl Disiplin Kuruluna verilen sürede savunma yaptım. Bu savunmalarım kendi ifadem dışında hiçbir bilgiye dayanmamakta olup tamamen eksik olarak yapılmıştır. Savunmamın ilkinde “resim, adamcık” kelimeleri bilgisi ile İl Disiplin Kurulu’na ise daha sonra verilen Savuna Dosya Kapağındaki eksik bilgiler ışığında savuna hazırladım. Dilekçe ekimde yer alan Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü’nün “4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanununun 19 maddesi ve 667 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında alınan tedbirlere ilişkin kanun hükmünde kararnamenin 3. Ve 4. Maddesi kapsamında inceleme/soruşturma dosyası verilmemekte” ifadesi Kurulunuzun sayfasında bulunan “ Olağanüstü Hal KHK’ları Kapsamındaki Tedbir ve İşlemlerle İlgili Bilgi Edinme Başvuruları Hakkında 04/08/2016 tarih ve 2016/1 sayılı İlke Kararı”na benim soruşturmam uymamaktadır. 

Ayrıca Bilgi edinme Kanunu’nun 19. Maddesi yine benim soruşturmamla ilgili değildir. Benim soruşturmam terör kapsamında bir soruşturma kesinlikle değildir. Ve ben başkası ile ilgili değil kendimi savunmak maksadı ile bilgi talep ediyorum.

-1-

Yasal hakkım olan bilgiye ulaşamadan ciddi anlamda iki tane savunma yaptım. Gerçek anlamda ne ile suçlandığımı bilmiyorum. Bir yazımdan söz ediliyor. Ancak yazım içinde ADAM VE ADAMCIK kelimesi var. Soruşturma dosyasına “kancık” ilave dilmiş. Okulun savunma istediği yazıda “kadıncık” kelimesi de bulunmakta. Şimdi ben neye göre savunma yapmam gerekir?

4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu’nun 5. Maddesi uyarınca kurumumdan istediğim Soruşturma Raporu Ek ve evrakları tarafıma verilmemiştir. İstenilen savunmaları da gerçek anlamda yapma imkanım olmamıştır.  Bu nedenle de kanuni haklarımı kullanamadığım gibi bir de en son gelen Ordu Milli Eğitim’den gelen yazı ile Kanun Hükmünde Kararname ile bir bağlantı kurularak sanki terör ve devlet suçlusu iması veren resmi bir açıklama tarafıma tebliğ edilmiştir. 

4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu’nun 14. Maddesi Gereği Ordu Valiliği Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü’nün “Soruşturma Rapor ve Evraklarının Tarafıma verilmemesi” gerekçesine itiraz ediyor savunma hakkımı kullanmak için itirazımın kurulunuzca değerlendirilerek Soruşturma Rapor ve Evraklarının Tarafıma verilmesini saygılarımla arz ederim. 


                                                          09.02.2017


  Bekir AKKAYA

ADRES : 

Demircili Mahallesi Mehmet Sarıcan Caddesi

              No: 8/1               KUMRU/ORDU            


Telefon No : 0 544 341 22 30



EKİ: 

1- Okul Müdürlüğü’nün email yoluyla gönderdiği savunma yazısı

2- Okul Müdürlüğü’ne Birinci Kez “Soruşturma Raporunun Verilmesi” Talep Dilekçem

3- Okul Müdürlüğü’ne İkinci Kez “Soruşturma Raporu Ek ve Evrak Özet ” Talep Dilekçem

4- Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Vilayete  Yazı Yazdıklarına Dair Bilgi Yazısı 

5 -Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Soruşturma Dosyasını Vermediğine Dair Yazısı

6- Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Yazısı

5- Okul Müdürlüğümüzün bana tebliğ ettiği yazı

   


.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...