14 Mayıs 2022

"Kitabım Çıkmadı Ama" Sen "Çıktı Diye Haber Yap!" Mesajlarına Örnektir!

KİTABIM ÇIKMADI AMA ÇIKTI DİYE HABER YAP MESAJI VE BENİM CEVABIM
--------------
Geçmiş yıllarda çok sayıda bu türden mesajlar almıştım. Kısa yoldan meşhur olma isteği. Ya da Olmadan OLMA arzusu...

Böyle cevap vermiş olsam da daha sonra ilgilinin istedİği haberi defalarca yaptım...Hatta dergilerde kendisi ile zorlama röportaj bile gerçekleştirdim...

Meşhur olup olmadığını bilmiyorum. O günden bu yana çok zaman geçti. Bu türden yana yakıla etrafımda dolanan bu tipler şimdilerde sorsanız beni tanımazlar...

Şimdi birkaç basamak atlamış olmalarından kaynaklı bu yazıları ve istekleri çoktan unuttular ya da unutturmaya çalışıyorlar...

Hatta bir kaç kişi var ki bayağı sınıf atladılar. Önceleri ellerindeki gargacuk burgacuk yazıları yayınlatmak için abileri idim. Şimdi mi? Ezikliklerini gidermek için koşuyorlar ve koşturuyorlar. Keşke ne olsa da o kadar dolanacaklarına bir ruh doktoruna görünseler kendilerinde olan potansiyeli keşfederek mutlu olacaklar. Allah yardımcıları olsun!
İŞTE SİZE ÇIKMAMIŞ KİTABA HABER YAPMA İSTEĞİ MESAJI VE BENİM CEVABIM...


ae <a@gmail.com>

Ekler

17 Ara 2007 09:31

Alıcı: ben 

Merhaba sayın site yetkilisi,

Ben kumrulu bir şair adayıyım. 2008 yılında ilk şiir kitabım çıkıyor. Kitabın önsözünü ise dünya ve tıp biliminin yakından tanıdığı prof. dr. cüneyt turan yazdı. Kitabımla ilgili dökümanları size gönderiyorum. haberi yayınlarsanız çok sevinirim. teşekkürederim. iyi çalışmalar

A E,

 --

"Ben şair bir adamım hayatsa kiralık bir katil"

...

 Bekir AKKAYA <kumruhaber@gmail.com>

17 Ara 2007 10:14

Alıcı: ae

Sevgili Şair Kardeşim,

Sizinle tanışmadık...Şair olduğunuzu söylüyorsunuz ancak ortada hiç bir şiirin yok. Kitabınız yayınlandığında bizim sitede haber olur...Kitap çıkmadan hayali bir habere imza atmamız bizim site için mümkün değil...Sen benden resmen reklam yapmamı istiyorsun ki buda ancak para ile olan bir şeydir ki, bizim site için reklam parası biraz yüksek olur...Sen en iyisi şiir kitabın çıkınca bize bu yazıyı gönder...Ya da ucuz reklam yapan sitelerimiz var Kumru'da, sizin şairliğiniz belki de onların reklamı için de bir fırsat olur...www.kumru.org denilen site yöneticisi...cevapladı.

BEKİR AKKAYA

...

a e <a@gmail.com>

17 Ara 2007 11:00

Alıcı: ben

ilginize çok teşekkür ederim.

...


.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...