5 Mart 2008

DÜĞÜNÜME TÜM BAŞPEHLİVANLARI ÇAĞIRACAĞIM!

Fizme Karapınar Mahallesinden oturan Pehlivan Eyüp Ahtik evlenmek istiyor.Her türlü iş yapabildiğini ve penayir ve düğünlerde yapılan güreşlerde çok sayıda birinciliği bulunan Eyüp Ahtik, ahlaklı ve namuslu biri ile evlenmek istediğini söyledi.
Üç aydan üç aya 500YTL para aldığını söyleyen Eyüp Ahtik “ Kazancım bu para ile sınırlı değil. Her güreşten de haftada en az 150YTL alıyorum. Kumru’da her türlü işe koşup yeğmiyemi 50YTL getiriyorum.” Dedi.
Hiçbir sıkıntısının olmadığını da belirten Eyüp Ahtik, “Evleneceğim kız sadece evimin hanımı olacak. Kumru’da bir ev tutup onu şehirde yaşatacam. Köye sadece piknik yapmak için gidip gönül eğlendirip mutlu bir hayat sürmek istiyorum. Hiçbir şeye ihtiyacım olmamasına rağmen mutlulukta mutlaka bir eş gerekli.”

Bugüne kadar evlenmemesinin nedenini ise Eyüp Ahtik şöyle açıkladı. “Küçükken ayağıma kaynar su dökülmüş. Gezip dolaşmama ve iş yapmama engel olmamasına rağmen ayağımda ufak bir sakatlık mevcut. Bu nedenle çevremde bir kız bulamadım. Birkaç tane vermek istediler onları da ben beğenmedim. Köyümden evlenmek kesinlikle istemiyorum. Başka köy veya şehirden görüp – görüşüp ve tanışıp boyuma
ve huyuma uygun bir kızla evlenmek istiyorum.” Dedi.
Çevresinde Pehlivan Eyüp diye tanındığını söyleyen Eyüp Ahtik “Türkiyenin neresinden olursa olsun, benim duygularımı anlayan kızlarla görüşmek ve tanışıp evlenmek için telefononun 24 saat açık olduğunu söyledi. Telefon numaram 0 543 572 64 81 Bu telefonla görüşüp tanışmak isteyenlerle Türkiyenin her yerinde yüz yüze görüşeceğini ifade etti.

Düğününde çok büyük göreş yapacağını ifade eden Pehlivan Eyüp Ahtik, bütün Kırkpınar pehlivanlarını düğüne davet edeceğini, gelinin ise ata bindirilerek götürüleceğini ve Kumru ve Fizme Belediyesinin büyük bir katkı yapacağını ifade etti.
Nikahını ise İlkadım Belediye Başkanı Şamil Bilgü ve Kumru Belediye Başkanı Ticabi Civelek’in kıyacağını söyledi. *
İşte Eyüp Ahtik’in telefon numarası…: 0543 572 64 81
KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...