3 Aralık 2007

Recep Han'a Cevabımdır /Bekir AKKAYA

Haberin Konusu : Kumru'ya mıcır tesisi
Açıklama : Recephan1’e Bekir Akkaya’dan Cevap! Recephan1@mynet.com adlı şahsın benle ilgili sözlerine cevap -2
Bekir AKKAYA Yasakçıya bir cevap daha…. Eğer niyetimiz üzüm yemek değil de bağcıyı dövmekse uzun söze hiç gerek yok. Önemli olan yasaktan mı yanayız ya da özgürlükten yana mı? Neticede kanunların asıl maksadı düzeni bozacak davranışları ortadan kaldırmak ve kasıtlı yapılan fiilleri cezalandırmaktır. Eğer kasıtlı ve huzuru bozma durumu olmasa cezaya da zaten gerek kalmazdı. Devlet memurları kanunu ya da 657 sayılı kanunu bilmeyen devlet memuru zaten yoktur. Herkeste fiillerini suç olmayacak bir şekilde memuriyetini sürdürür. Memurlar nette bir soru “ SORU: 657'ye tabi devlet memuru olan bir kişi siyasi bir sitede tamamen siyasi yazılar yayınlayabilir mi? ……..org sitesinde mesela ... Bu soruda ben şahsen bir jurnalleme ve ceza verilmesinden yana bir söylem görüyorum. Keşke bu soruyu soran yasakçı tavrın ötesinde yasakçı olmayan yönü ile samimi olarak bu soruyu sorsa idi. Keşke
en azından internette bu konuyu araştırsaydı. Ben şahsen araştırdım. Nedeni ise devlet memuru olmamama rağmen 25 yıldır haber yapıyor gazetede her konuda köşe yazıyorum. Ama suç işlemiyorum. Neden? Bu konuda yasal durumu kanunun neyi yasakladığını biliyorum. Peki soruşturma açılmadı mı? Açılsa da olması gereken olacak ve suç işlememizseniz yazılarınıza devam edeceksiniz. Yazmayan okumayan ve düşünmeyen memurun olacağına da ben inanmıyorum zaten. Ben şahsen ……org sitensin editörüyüm. Ve yaptığım haberin altına şu yorum yazıldı……. Şunu da belirteyim her memur 657 sayılı yasaya tabidir. bir gazetete süreklilik arzedecek şekilde yazı yazamaz. bunu da ilgili kişi bilsin. senin ne hattine ona buna şakşakcılık yapmaya.” Oysa aynı yerde 365 yazı ve yorum var. Memurlar net zaten açıklama yapmış ve benimde bu konuda geniş araştırmam var. Yakında …..org sitesinde yayınlayacağım. Ben şahsen memurun çalıştığı yerle ilgili düzeni bozacak söz ve yazı olmadığı ve direk taraf olmadığı her konuda yazı yazabileceğini biliyor ve 25 yıldır da yazıyorum…Selam ve saygılar…Bekir akkaya
Tarih : 17.12.2005 18:08:59
IP : 81.213.254.93
Yayın Durumu : Yayınlanıyor


Saygılarımızla,

Kenthaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...