8 Aralık 2007

İST.KUMRULULAR PİKNİKDE BULUŞUYOR/ARŞİV

Hocam iyi akşamlar istanbul kumrulular derneğinin piknik tarihini ve yerini veriyorum kumru org sitesinde duyuru olarak yayınlarsanız seviniriz.
28-05-2006 tarihinde istanbul maltepe başıbüyük mah.kuyular düzü mevki aile piknik yeri olarak girerseniz iyi olur.
ulaşım şeklini yazıyorum E5 den gelenler için; Maltepe Köprüsü üzerinden SSK Süreyyapaşa Hastanesi - Başıbüyük yolundan Kavşak noktalarında bulunan yönlendirme marmara eğitim köyü tabelalarımızı izleyerek ulaşa bilirsiniz.
TEM den gelenler için; Kartal - Samandıra Kavşağından girilerek gişelerden sonra Samandıra istikametine sapılır. Kavşak noktalarında bulunan marmara eğitim köyü
tabelalarından yönlendirme tabelalarımızı izleyerek Kampüs yakınına kadar ulaşılır veyakınından başıbüyük köyü tabelasından aile piknik yerine ulaşabilirsiniz.
Ayrıca kadıköyden 19-B nolu marmara eğitim köyüne giden iett otobüsünden yararlanabilirsiniz.fakat 19-B iett otubisinünün hepsi gitmez özellikle marmara eğitim köyüne giden otubüse binilmesini rica ederiz.

PİKNİK YERİNİN TELEFON NOSU:02164210737
OLARAK GİRERSENİZ SEVİNİRİZ


METİN DİNÇ
05422927040


hocam saygı ile kalın
kimden metin.dinc@turktelekom.com.tr ayrıntıları gizle 02.05.2006
kime kumruhaber@gmail.com
tarih 02.May.2006 19:18
konu İST.KUMRULULAR PİKNİKDE BULUŞUYOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...