8 Aralık 2007

Sedat Bütün'den

Sayın Akkaya,
Öncelikle yeni yıl mesajınızı cok etkileyici buldugumu söylemeliyim. Tesekkür ederim.
Basta siz ve degerli ailenize mutlu bir yıl diliyorum, aracılıgınızla da tüm Kumrulu hemsehrilerime gectigimiz gunlerden daha güzel bir yıl diliyorum.

Son iki yıldır bazen Antalya'da yerde,bazen de bulutların üzerinde yasayan ( havacıyım ) bir Kumrulu olarak, Kumru hakkında duymaktan okumaktan buyuk bir keyif alıyorum. Üstelik bunu odamda kahvemi içerek yapıyorum... Bu sizin takdire deger calısmaların ürünü... Tesekkürlerimi yinelemek istiyorum.. Forum sayfanız ise ayrı bir basarı..

kücük bir öneri: maillerinize lütfen baglantı linki ekleyin.. Kumru haber'e yada forum sayfasına ulastıracak..

Saygılar..
Sedat Bütün
kimden sedat butun ayrıntıları gizle 03.01.2006
kime kumruhaber@gmail.com
tarih 03.Oca.2006 20:07
konu Sn. Akkaya
gönderen alan yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...