23 Aralık 2007

Kurban Bayramı Vesilesi İle Dostlar Uygur Evinde Çiğ Köfte Merasiminde Birara ya Geldi

Kurban Bayramı Sebebi ile Ordu ve ilçelerine gelen eski dostlar Kumru Uygur Evinde çiğ köfte merasiminde bir araya gelerek bayramlaştılar.Organizesini Kumrulular Derneği eski başkanı Harun Topalcı ve Murat Yüreklinin yaptığı proğramın sponsoru ise Erçal kardeşlerdi.
Proğrama AKP Ordu Milletvekili Mustafa Hamarat,Kumru Kaymakamı Özgür Körükçü,Azdavay Kaymakamı Salih Ayhan,Kumru Belediye Başkanı Ticabi Civelek,eski Korgan Belediye Başkanı M.Ali Akkiraz,Gümrükler eski Genel Müdürü Sezai Uçarmak,Efit Genel Müdürü Murat Hatipoğlu,Ordu Yağ Sanayii Genel Müdürü İ.Hakkı Kütük,Fiskobirlik Yönetim Kurulu Üyesi Sıtkı Şarman,AKP Eski Ordu İl Başkanı Engin Tekintaş,Erçal A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Nurhan Erçal,Yönetim Kurulu Üyeleri Sait Erçal,Mustafa Erçal,İsmet Erçal,Burhan Erçal,Ünye esnaflarından Fahri Şahin ve diğer konuklar katıldı.
Kumru İmam Hatip Lisesi Müdür yardımcısı Mustafa Bilginin yoğurduğu çiğ Köfteye genç sanatçılar Kadir Başar ve Sefa Saygı sazları ile,Milli Eğitim Şube Müdürü Erol Başar da sözleri ile katkı yaptılar.
Erçal A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi,AKP Ordu İl Genel Meclis Üyesi İsmet Erçal; "Katılımlarınızdan dolayı Erçal A.Ş olarak onure olduk..Organizemizi yapan Murat Yürekliye ve çiğ köftemizi yoğuran Mustafa Bikgin e ve sizlere teşekkür ediyorum"dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...