8 Aralık 2007

Necdet SUNMA'DAN (ARŞİV)

Günler vardır ki düşündüğün gibi,düşündürmek istediğin gibi
geçmemiştir.Acabalarla başbaşa kalışın, yapmak
istediklerin,yapamadıklarınla,planlarınla,düşlerinle dalgalanan hayatın bir
parçası oluvermişsindir.
Benim gelecek günlerle ilgili hiç bir planım olmaz .Yaşadığım gün;
planlarımı uygulmuya koyar öyle yaşamaya çalışırım.Gelecek kaygısı olanlar
önceden planlar yaparak!...yaşamaya alışmaya çalışırlar.Benim
gibi düşünenlerin serseri! yapraklar gibi rüzgarın esintisinde savrulduğunu
zannetmiyorum;çünkü ben yaşamı,yaşamayı ve yaşatmayı seviyor,böyle
düşünenleri de çok ama çok seviyor ve saygı duyuyorum.
Dellenmeyen! deliliğe dokunmayan hayatı sevemez.Abdal olanlarla dostluk
kurmak kadar güzel bir şey yoktur hayatta.Onların abdallıkları ile
feyizlenmek kadar güzel bir
şey olmadığı kanaatindeyim.O Abdalların adı ne
olursa olsun ,illaki kimliği lazım değildir onlardan faydalanmak
için.Mahmut,Ahmet yada
Gorc,Ceyms ne olursa olsun isimleri,yaşarken yaşatmak! severken
sevdirmek,bakarken gördürmek kadar
insanı mutlu eden bir şey olmaz herhalde.
Delilik!...Herkes senin benim kadar deli!.... olsa keşke diye
düşünüyorum.Delilik bu kadar ucuzmu ki
herkes alabilecek!...?Herkes deli olabilecek....? Onlar olmasa !!!!!....
bizleri kim kontrol decek ki? Bana ne ?Ben karışmam,bana dokunmasın da ne
yaparsa yapsınlarla büyüyenler varken bizleri kim düşünür
şu yaşanılası dünyamızda...Dokunmak ya da dokundurmak gibi bir lüksümüz
yoktur.Zaten bizede yakışmaz öyle ince düşünceler,öyle değilmi
dostum?..Yakala,öp,sev,hevesini al bırak diyenler gibi düşünebilirmi deli
dediklerimiz acaba?Böyle yazan kitapları tavsiye edermi ki dostlarına
onlar?Yok yok
kesinlikle öyle düşünemezler.Neden mi? Çünkü bizim gibiler anlık yaşamayı
sevenlerdir de ondan uzak ara düşünmezler!
Sevgi ve muhapbetlerimle,esenlikler diliyorum
NOT:Yazının başlığı sizlere ait olsun istedim.
NECDET SUNMA

kimden necdet sunma ayrıntıları gizle 06.01.2006
kime kumruhaber@gmail.com
tarih 06.Oca.2006 15:42
gönderen alan hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...