6 Aralık 2007

ÜNYE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ŞEFİ CENAYETTİN ÇAĞIR VEFAAT ETTİ.





Kumru- Demircili Mahallesi 1956 Doğumlu 3 çocuk babası Cenayettin ÇAĞIR Fatsa İlçesinden, 2002 yılında, Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Şef olarak atanmıştır.
Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde, göreve devam ederken kalp krızi sonucu vefat eden, Cenayettin ÇAĞIR' ın Cenazesi 06,12,2007 günü öğle namazını mütakib, Kumru Merkez camiinde kılınan namazdan sonra aile kabristanlığına defnedilmiştir.
Canazeye Ünye, Fatsa ve Kumru İlçe Milli Eğitim Müdürleri ile, şube Müdürleri ve milli eğitim çalışanları katılmışlardır. Kendisine Allahtan rahmet diliyor. Ailesine ve yakınlarına Yüce mevladan sabılar ihsan ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...