3 Aralık 2007

Saz ve Türkülerle Çiğ Köfte Muhabbeti!

Kumru’da görev yapan Milli Eğitim Müdürlüğü ve merkeze bağlı okul müdürü ve müdür yardımcıları Kumru Uygur Evi’inde “Türkülerle Çiğ Köfte” gecesinde bir araya geldi. Kumru İmam – Hatip Lisesi Müdürlülüğü’nün öncülüğünde gerçekleştirilen “Türkülerle Çiğ Köfte” gecesine Erçal Grup’tan Sait ve İsmet Erçal’ın yanı sıra Gazeteci Murat Yürekli’de misafir olarak yer aldı. Sazlar eşliğinde türkülerin okunduğu geceye Kumru Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Hocaoğlu
, Şube Müdürü Erol Başar, Şube Müdürü Yusuf Ütü, Milli Eğitim Şefi Ekrem Saygı, Kumru Çok Programlı Lisesi Müdürü Şükrü Dizek, Atatürk Pansiyonlu İlköğretim Okulu Müdürü Cevat Köstek, Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürü Ahmet Baş, Öğretmen evi Müdürü Bekir Akkaya ve geceyi organize eden Kumru İmam-Hatip Lisesi Müdürü İbrahim Tatlıgül , okulların müdürü yardımcıları ve
İmam-Hatip Lisesinin tüm öğretmenlerinin yanı sıra çok sayıda öğretmen katıldı. Öğretmen Hüseyin Tütüncü’nün sazı Şube Müdürü Yusuf Ütü’nün defi eşliğinde gecenin geç vaktine kadar türküler söylendi, Müdür Yardımcısı Mustafa Bilgin’in yaptığı nefis çiğ köfte ayranlarla içilerek eşine ancak masallarda rastlanılan muhabbet geç vakitlere kadar sürdü. Proğramı hazırlayan Kumru İmam Hatip Lisesi Müdürü İbrahim Tatlıgül “Türkülerle Çiğ Köfte proğramını okul olarak her ay yapacaklarını” ifade ederek” yoğun çalışma içersinde bulunan öğretmen arkadaşlarımızla ayda bir kez stres atmanın eğitime katkısı olduğu gibi öğretmenler arasında kaynaşma ve dayanışmayı da artırdığını ifade ederek, Gecemize katılan tüm eğitimci arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.” Dedi.**** Bekir AKKAYA-Murat YÜREKLİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...